تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 14:38
کد خبر : 2562

پرسپولیس و برجام

پرسپولیس و برجام

با برد پرسپولیس مقابل النصر عربستان خیلی‌ها خوشحال شدند. برای قرمزهای پایتخت، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی دلچسب بود. برای غیرفوتبالی‌ها و طرفداران سایر تیم‌ها هم برد دیشب، لنگه‌کفشی در بیابان کرونا، بیکاری، گرانی، تحریم و روزهای پراسترس محسوب می‌شد. به گزارش ایران مامن؛ برد قرمزها از جهاتی یادآور شامگاه ۲۳تیرماه۹۴ بود

با برد پرسپولیس مقابل النصر عربستان خیلی‌ها خوشحال شدند. برای قرمزهای پایتخت، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی دلچسب بود.

برای غیرفوتبالی‌ها و طرفداران سایر تیم‌ها هم برد دیشب، لنگه‌کفشی در بیابان کرونا، بیکاری، گرانی، تحریم و روزهای پراسترس محسوب می‌شد.

به گزارش ایران مامن؛ برد قرمزها از جهاتی یادآور شامگاه ۲۳تیرماه۹۴ بود که برجام منعقد شد. نخستین شباهت این بود که خیلی‌ها با امید و شادی به خیابان‌ها آمدند.

شباهت دیگر این که هر دو با گشایش‌هایی همراه شد. به ادعای ترامپ، برجام۱۵۰ میلیارد دلار پول‌های بلوکه‌ را به ایران بازگرداند و با برد پرسپولیس حدود سه‌میلیون دلار به حساب قرمزها واریز می‌شود تا خیلی از مشکلاتشان حل شود.

برجام در شرایطی شکل گرفت که لابی‌گری گسترده‌ای از ریاض و تل‌آویو تا واشنگتن علیه توافق هسته‌ای به راه افتاد و در ماجرای پرسپولیس نیز سعودی‌ها از طریق AFC برای باختن نماینده ایران سنگ تمام گذاشتند.

برجام مخالفان داخلی اندک اما پرسروصدایی داشت شبیه ضدپرسپولیسی‌هایی که به صفحات مجازی کنفدراسیون فوتبال آسیا هجوم بردند تا محرومیت مهاجم قرمزها را قطعی کنند اما مانند مخالفان آن زمانِ برجام تیرشان به سنگ خورد. با این حال خیلی‌ها امیدوارند پرسپولیس به سرنوشت برجام دچار نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات