تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1399 - 13:12
کد خبر : 2572

گلایه خاتمی از عدم کارآیی همکارانش/ گزارش همکاری با روسیه در امور ویژه

گلایه خاتمی از عدم کارآیی همکارانش/ گزارش همکاری با روسیه در امور ویژه

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۷۶ /۱۷ جمادى‌الثانى ۱۴۱۸ / ۲۰ اکتبر ۱۹۹۷ شب، آقاى رحیمیان رییس بنیاد شهید و دو فرزندشان آمدند. بر سخت‌گیرى بیشتر در مورد مواد مخدر تأکید داشتند.   سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۷۶ آقاى محمودرضا سجادى رییس‏ مرکز همکاری‌های‏ فناوری و نوآوری و جمعى از همکارانش در دفتر جذب تکنولوژى آمدند؛ خودم در

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۷۶ /۱۷ جمادى‌الثانى ۱۴۱۸ / ۲۰ اکتبر ۱۹۹۷

شب، آقاى رحیمیان رییس بنیاد شهید و دو فرزندشان آمدند. بر سخت‌گیرى بیشتر در مورد مواد مخدر تأکید داشتند.

 

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۷۶

آقاى محمودرضا سجادى رییس‏ مرکز همکاری‌های‏ فناوری و نوآوری و جمعى از همکارانش در دفتر جذب تکنولوژى آمدند؛ خودم در نهاد ریاست‏ جمهورى تأسیس کردم. گزارش خوبى از توفیقات جذب تکنولوژى‌های ارزشمند داد. تحلیلى از راه درست توسعه و عوامل اصلى توسعه ارایه داد که در نقاط مختلف دنیا، روى موارد گوناگون تکیه مى‌کرده‌اند؛ مثلاً نیروى انسانى، نیروى‏ کار، ذخایر طبیعى، اطلاع‏ رسانى و صنایع. آخرین نظریه‌ها، روى تکنولوژى‌هاى حساس متمرکز شده است. به خاطر تأسیس این دفتر و حمایت‌ها تشکر کردند و امید دارند، دولت جدید هم کار را ادامه دهد. من هم تشویق‏شان‏ کردم.

آقاى پاک‌نژاد نماینده یزد آمد. از شروع مخالفت‌ها در مجلس با دولت جدید که امروز آقاى فرهادى وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت سئوال بوده، اظهار نگرانى‏ کرد.

آقاى رضا عبداللهى، نماینده ماه‌نشان آمد. مثل همیشه بر ضرورت حذف یارانه‌ها و به خصوص یارانه نان تأکید داشت و از سیاست تعدیل و سازندگى تقدیر نمود و از عدم ادامه آن سیاست در دولت جدید اظهار نگرانى‏ کرد. بخشی از مطالب جلسه شوراى عالی اقتصاد را نقل کرد که آقاى خاتمى از عدم کارآیى و کارشناسى مؤثر همکارانش گله کرده و گفته، اگر این وضع ادامه یابد ممکن است با مردم در میان بگذارد. از من خواست‏ که ‏کمک ‏کنم. گفت، در مجلس هم مخالفت‌ها دارد شکل مى‌گیرد.

آقاى محمد اصغرى آمد. از آقاى خاتمى، به خاطرعدم ارجاع پُست به ایشان گله‏ کرد با اینکه در انتخابات از ایشان حمایت‏ کرده است.

آقای فروزش آمد. از عدم کارآیى مدیریت جدید در جهاد سازندگی اظهار نگرانى ‏کرد و از آقای شمخانى وزیر دفاع مطالبى در ضعف مدیریت دولت جدید نقل نمود.

آقاى محسن رضایى ‏آمد. براى رفتار درست در سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام توجیهش ‏کردم.

آقاى مهدی صفرى سفیرمان در روسیه آمد. گزارش همکارى‌ها را در امور ویژه داد.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات