تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1399 - 14:38
کد خبر : 2575

چشم‌انتظار پلنگ‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰

چشم‌انتظار پلنگ‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰

مصاحبه اخیر «سیدعزت الله ضرغامی» رئیس اسبق صداوسیما حسابی گل کرده و توجهات را به سویش جلب کرده است. ضرغامی در مصاحبه با برنامه «رو در رو» گفته «بعضی دخترا پلنگ‌اند فقط باید وایسی نگاهشون بکنی! بعضی‌هاشون هم شاخ هستن فقط باید از حرفاشون لذت ببریم!»   به گزارش ایران مامن، این صحبت‌ها باعث شد

مصاحبه اخیر «سیدعزت الله ضرغامی» رئیس اسبق صداوسیما حسابی گل کرده و توجهات را به سویش جلب کرده است. ضرغامی در مصاحبه با برنامه «رو در رو» گفته «بعضی دخترا پلنگ‌اند فقط باید وایسی نگاهشون بکنی! بعضی‌هاشون هم شاخ هستن فقط باید از حرفاشون لذت ببریم!»

 

به گزارش ایران مامن، این صحبت‌ها باعث شد تا مصاحبه سال ۹۷ ضرغامی با سایت «فردا» که دلیل اخراجش از شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی «حسن روحانی» را شرح می‌دهد، دوباره دست به دست در فضای مجازی بچرخد.

بخشی از مصاحبه ضرغامی با سایت فردا

 

ضرغامی توضیح می‌دهد که برای تشریح آسیب‌های لایو، به حرکت تدریجی دوربین روی بدن یکی از پلنگ‌های کنار ساحل اشاره کرده که این صحبت‌ها به مذاق روحانی خوش نیامده است.

 

اظهارات رئیس اسبق صداوسیما و تمرکز او روی شبکه‌های مجازی بخصوص اینستاگرام نشان می‌دهد که این نامزد بالقوه انتخابات ریاست‌جمهوری سوراخ دعا را یافته است. به همین خاطر در روزهای منتهی به انتخابات، تبلیغ یکی از نامزدها از سوی پلنگ و شاخ‌ها یا حتی چهره‌هایی چون معتادا نمیگیرن نباید شگفتی چندانی به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات