تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 16:38
کد خبر : 2624

همایون و آنچه از شجریان در ذهن مردم ماند

همایون و آنچه از شجریان در ذهن مردم ماند

«محمدرضا شجریان» اسطوره آواز ایران از معدود ابرچهره‌های فرهنگی و هنری بود که علاوه بر افسون صدا، به خاطر تصمیمات به‌جا و ماندگارش در کوران حوادث سالیان اخیر و اقدام درست فرزندانش در دوره بیماری، توانست در ذهن مردم برای همیشه شجریان باقی بماند.   فارغ از آزادمنشی و زنده بودن عشق به مردم در

«محمدرضا شجریان» اسطوره آواز ایران از معدود ابرچهره‌های فرهنگی و هنری بود که علاوه بر افسون صدا، به خاطر تصمیمات به‌جا و ماندگارش در کوران حوادث سالیان اخیر و اقدام درست فرزندانش در دوره بیماری، توانست در ذهن مردم برای همیشه شجریان باقی بماند.

 

فارغ از آزادمنشی و زنده بودن عشق به مردم در دل استاد، ممانعت خانواده شجریان از انتشار هرگونه محتوای تصویری از او در دوره بیماری و تلاش برای حفظ شان انسانی و هنری‌اش، شجریان روزهای اوج را در ذهن مردم برای همیشه زنده نگه داشت.

شجریان

هنرمندی که به گفته خودش، صدایش جزئی از فرهنگ کهن ایران بود که می‌خواست عناصر فرهنگ ایرانی شامل انسانیت، عشق، صلح و صفا را به مردم جهان یادآور شود و پیام دوستی، عشق، زندگی و شادی در زندگی را برای مردم  مخابره کند؛ همان پیامی که «همایون» فرزند شجریان امروز در مراسم نماز بر پیکر استاد در بهشت زهرا گفت: آدم های بزرگی در طول تاریخ به این کره خاکی می آیند تا پیامی را با خودشان بیاورند و خوشا به حال کسانی که آن را دریافت کنند.

 

اخبار مرتبط:

پایان شجریان/ از که می‌پرسی که دور روزگاران را چه شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات