تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 10:40
کد خبر : 2628

ترامپ کودتا می‌کند یا دموکرات‌ها؟

ترامپ کودتا می‌کند یا دموکرات‌ها؟

دونالد ترامپ بعد از نمایش هالیوودی ترخیص از بیمارستان نتوانست علایم کرونا را بپوشاند. نفس‌نفس‌زدن‌های او در آستانه کاخ سفید خیلی از نظرها را به خود جلب کرد و تماس تلفنی برنامه “شون هانیتی” نشان داد ترامپ بدجور خس‌خس می‌کند. بعد از این بود که نانسی پلوسی رهبر دموکرات‌های کنگره اعلام کرد بر اساس متمم

دونالد ترامپ بعد از نمایش هالیوودی ترخیص از بیمارستان نتوانست علایم کرونا را بپوشاند. نفس‌نفس‌زدن‌های او در آستانه کاخ سفید خیلی از نظرها را به خود جلب کرد و تماس تلفنی برنامه “شون هانیتی” نشان داد ترامپ بدجور خس‌خس می‌کند.

بعد از این بود که نانسی پلوسی رهبر دموکرات‌های کنگره اعلام کرد بر اساس متمم ۲۵ قانون اساسی، ترامپ سلامت و توانایی اداره کشور را ندارد و باید کنار رود.

به گزارش ایران مامن از فاکس نیوز، پلوسی همچنین از تشکیل کمیسیونی برای بررسی سلامت روانی ترامپ خبر داد.

در مقابل، ترامپ توئیت کرده نانسی دیوانه است و می‌خواهد علیه او کودتا کند.

دموکرات‌ها اما اتهامات سفت‌وسخت‌تری را در زمینه کودتا متوجه جمهوریخواهان می‌سازند.

در اتفاقی بی‌سابقه، ترامپ بارها گفته احتمال تقلب در انتخابات بالا است و به همین خاطر درصورت شکست، کاخ سفید را ترک نمی‌کند؛ نکته جالب توجه اینکه مایک پنس معاون ترامپ که چهره‌ای عاقلتر به نظر می‌رسد هم در مناظره اخیرش با رقیب دموکرات احتمال نپذیرفتن شکست را رد نکرد؛ وضعیتی که از نگاه خیلی‌ها کودتا علیه دموکراسی آمریکا به شمار می‌آید.

با این حساب هیچ بعید نیست بعد از شکست دموکرات‌ها، ترامپ معترضان این حزب را خس و خاشاک بخواند یا اینکه طرفداران رئیس‌جمهور شکست خورده با شعار یا دونالد، میردونالد به خیابان‌ها بریزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات