تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 15:56
کد خبر : 2634

نوسان سرخ و سبز بازار در روز افزایش قیمت دلار

نوسان سرخ و سبز بازار در روز افزایش قیمت دلار

شاخص امروز بازار سهام هرچند در ابتدا کاهشی شد، اما در پایان ساعات معاملات، شاخص با اندکی افزایش، دوباره سبز شد.   شاخص کل بورس تهران امروز با  ۱۱۴۳.۲۰ واحد افزایش معادل ۰.۰۷ درصد به ۱,۵۴۱,۸۴۲.۵۳ واحد افزایش یافت. اگرچه این افزایش چندان چشمگیر نبود، اما با سبز ماندن رنگ شاخص، امیدها به بازگشت بازار

شاخص امروز بازار سهام هرچند در ابتدا کاهشی شد، اما در پایان ساعات معاملات، شاخص با اندکی افزایش، دوباره سبز شد.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با  ۱۱۴۳.۲۰ واحد افزایش معادل ۰.۰۷ درصد به ۱,۵۴۱,۸۴۲.۵۳ واحد افزایش یافت. اگرچه این افزایش چندان چشمگیر نبود، اما با سبز ماندن رنگ شاخص، امیدها به بازگشت بازار به روزهای خوب بهار، پررنگ‌تر شد.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۳۳۱۹.۰۷ واحد افزایش به ۴۱۰,۵۱۷ واحد رسید. بیشترین تاثیر در افزایش شاخص بورس تهران را نمادهای «خودرو»، «اخابر» و «رمپنا» داشتند و در مقابل نمادهای «فولاد»، «فملی»، و «تاپیکو» هم بیشترین تاثیر را بر کاهش شاخص داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس امروز منفی بود. این شاخص امروز با ۳۸.۲۱ واحد کاهش به  ۱۸,۱۱۵.۹۸واحدی رسید. نمادهای «کگهر»، «شگویا» و «هرمز» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «ذوب»، «دی» و «صبا» بیشترین تاثیر مثبت را بر این شاخص داشتند.

 

امروز نمادهای گروه خودروسازی همچنان روز سبزی را سپری کردند و برخلاف ماه گذشته که نگرانی اصلی کارشناسان، تداوم افت ارزش بازار در گروه خودروسازی بود، نمادهای خودرویی همچنان سبز و در سقف قیمتی خود قرار دارند.

 

در مقابل، گروه فلزات اساسی و محصولات شیمیایی، روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و با افت قیمتی در اغلب نمادها مواجهند. نکته جالب توجه امروز، رشد قیمت نمادهای بانکی با وجود تحریم‌های جدید بانک‌های ایرانی از سوی آمریکا بود که نشان از بی‌اثر بودن این تحریم‌ها بر بازار داخلی دارد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات