تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 16:42
کد خبر : 2665

عاقبت کرونابازی

عاقبت کرونابازی

یکشنبه بیستم مهرماه۹۹؛ تعداد فوتی‌های کرونا ۲۵۱ نفر؛ این یعنی باز رکورد زدیم. اوضاع وخیم کرونا باعث شد تا رهبر انقلاب چند روز پیش دستور دهد کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گیرند. به گزارش ایران مامن؛ ایران در حال حاضر با سومین موج

یکشنبه بیستم مهرماه۹۹؛ تعداد فوتی‌های کرونا ۲۵۱ نفر؛ این یعنی باز رکورد زدیم.

اوضاع وخیم کرونا باعث شد تا رهبر انقلاب چند روز پیش دستور دهد کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گیرند.

به گزارش ایران مامن؛ ایران در حال حاضر با سومین موج کرونا روبرو است که بلندتر از دو موج قبلی بر سر مردم به‌خصوص مسن‌ترها و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای فرود می‌آید.

بررسی نمودار مرگ و میر ایران و سایر کشورها از ابتدای فراگیری کرونا تفاوت‌هایی جدی را نشان می‌دهد. بسیاری از کشورها با رسیدن فصل سرما با دومین موج و تعداد کمتری از قربانیان ویروس کویید۱۹ مواجهند.

کرونا

در این شرایط، یادآوری نقاهتگاه‌های چندصد تختخوابی که از فروردین ماه‌ امسال در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران تا پارکینگ بیمارستان بقیه‌الله، پادگان‌های مختلف، سالن‌های سرپوشیده ورزشی و … برپاشد کافی است تا نشان دهد در مقابله با این بیماری چگونه عمل کرده‌ایم.

اواسط فروردین ماه بود که وزیر دفاع از اختصاص ۱۰ هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی خبر داد و تصاویر متعددی از تخت‌های کنار هم چیده در رسانه‌ها منتشر شد اما دریغ از یک عکس که پرشدن این تخت‌ها را نشان دهد؛ گویی که تمام این اقدامات تنها نمایشی برای مقابله با ویروس تاجدار قاتل بوده است.

علاوه بر اینکه بیماران ناقل کرونا را روانه کوچه و خیابان‌ها ساختیم، جاده‌ها برای مسافرت بازماند و در مراسم مختلف مذهبی، عروسی‌، عزا، کافه‌گردی و … هم عملا مانعی جدی مقابل درهم‌آمیختن مردم ایجاد نشد تا در مبارزه با کرونا هم مثل سایر حوزه‌ها با بی‌خیالی و ولنگاری کارنامه‌ای منحصربه‌فرد برجا بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات