تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 16:22
کد خبر : 2721

ماسک روحانی؛ از سوژه خنده تا مشاجره سیاسی

ماسک روحانی؛ از سوژه خنده تا مشاجره سیاسی

«حسن روحانی» دیروز سه‌شنبه ۲۲مهرماه در جلسه هماهنگی اقتصادی دولت ماسک منحصربه فردی به چهره داشت که باعث شد طی ۲۴ساعت گذشته سوژه بسیاری از جمله کاربران فضای مجازی شود.   بعضی این ماسک را نوعی N95 دانستند که روحانی اشتباه روی صورت زده و گروهی هم این ماسک را «اردکی» خواندند. عده‌ای هم گفتند

«حسن روحانی» دیروز سه‌شنبه ۲۲مهرماه در جلسه هماهنگی اقتصادی دولت ماسک منحصربه فردی به چهره داشت که باعث شد طی ۲۴ساعت گذشته سوژه بسیاری از جمله کاربران فضای مجازی شود.

 

بعضی این ماسک را نوعی N95 دانستند که روحانی اشتباه روی صورت زده و گروهی هم این ماسک را «اردکی» خواندند. عده‌ای هم گفتند رئیس‌جمهوری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکل ماسک زدن «ریشوها» را حل کند.

عنابستانی

البته این موضوع فقط به شوخی و کنایه محدود نماند. «علی‌اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در توییتی، حسن روحانی را «‌وقیح» خواند و نوشت: «کشور به حال خود رها شده و مردم در تامین مایحتاج خویش درمانده اند و زیر خط فقر دست و پا می‌رنند و و رییس جمهور در بند حفظ خط ریش خویش است. اف بر تو باد که ملتی را شرمنده کرده ای!»

 

در مقابل چنین توهین کم‌سابقه‌ای به یک رئیس‌جمهور مستقر، «علیرضا معزی» معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در توئیت کرد: دهان دریدگی شاید چندصباحی شیوه سیاست ورزی باشد اما تا همیشه نشانه فرومایگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات