تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 16:53
کد خبر : 2752

حمله به روحانی بعد از نَقل صلح امام حسن(ع)

حمله به روحانی بعد از نَقل صلح امام حسن(ع)

«حسن روحانی» چهارشنبه ۲۳مهر در جلسه هیات دولت بخش‌هایی از اظهاراتش را به صلح امام حسن(ع) اختصاص داد و به نقل از امام دوم گفت: من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم.   این سخنان باعث

«حسن روحانی» چهارشنبه ۲۳مهر در جلسه هیات دولت بخش‌هایی از اظهاراتش را به صلح امام حسن(ع) اختصاص داد و به نقل از امام دوم گفت: من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم.

 

این سخنان باعث شد تا رسانه‌ها و کاربران مجازی اصولگران روحانی را هدف حملات خود قرار دهند. «کیهان» زیر تیتر نخست خود «مردم انتظار کار دارند نه تحریف تاریخ!» نوشت: در شرایطی که کشور درگیر تبعات نسخه سازش به‌عنوان راه رونق اقتصادی است و حامیان آن باید پاسخگوی خسارت‌های حاصل از این تجویز در طی ۷ سال گذشته باشد، اما متأسفانه رئیس‌جمهور بار دیگر برای اقناع‌سازی افکار عمومی به تحریف وقایع تاریخی صدر اسلام روی آورد.

 

«خراسان» به نقل از «محمد ایمانی» فعال سیاسی اصولگرا آورد: آقای روحانی چندمین بار است که اصرار دارد صلح امام حسن(ع) را مصادره به مطلوب کند و به خیانت برخی خواص و فرماندهان لشکر در این صلح تحمیلی نپردازد؛ چرا؟!

 

احمدی‌نژادی‌ها هم رئیس‌جمهور را از حملاتشان بی‌نصیب نگذاشتند. «عبدالرضا داوری» توئیت کرد: روایت «حسن روحانی» از صلح «امام حسن»، تجویزی برای تسلیم است. همه برگها را دادیم تا مذاکره در شرایط دلار ۳۰هزار تومانی و اقتصاد از هم پاشیده، شکست مطلق باشد.

 

به گزارش ایران مامن، در کنار هزاران توئیت علیه روحانی، «وحید یامین‌پور» هم نوشته جواب بیانات اخیر آقای رئیس جمهور درباره صلح امام حسن علیه السلام را قاعدتا باید فضلای قم بدهند نه سیاسیون. آیا از قم صدایی بلند خواهد شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات