تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 21:14
کد خبر : 2854

کارِ دنیا

کارِ دنیا

مهمترین اتفاقِ این روزهای عالمِ سلبریتی‌های وطنی، اتصال «دنیا جهانبخت» و «مهراد جم» بود که اینستاگرام را ترکاند.   جهانبخت مدتی بعد از اینکه با فیلم فشردنِ روسری دورِ گردن اعتراضش به بی‌وفایی «ساسی مانکن» را نشان داد، به پروپای تعدادی از بازیگران درجه چندم مثل «اشکان اشتیاق» و «بهرام افشاری» و … پیچید و

مهمترین اتفاقِ این روزهای عالمِ سلبریتی‌های وطنی، اتصال «دنیا جهانبخت» و «مهراد جم» بود که اینستاگرام را ترکاند.

 

جهانبخت مدتی بعد از اینکه با فیلم فشردنِ روسری دورِ گردن اعتراضش به بی‌وفایی «ساسی مانکن» را نشان داد، به پروپای تعدادی از بازیگران درجه چندم مثل «اشکان اشتیاق» و «بهرام افشاری» و … پیچید و همزمان با «امیر تتلو»، «آقای هزینه» وارد رِل شد.

 

بلافاصله بعد از علنی‌شدنِ اتصال سلبریتی دیپلمه با خواننده حنجره اره‌ای موسیقی ایران، جهانبخت از تصمیمش برای مادرشدن خبر داد تا در موج دوم خبرسازی، تعداد فالورهایش را به حدود ۹.۶ میلیون برساند. البته او هنوز فاصله معناداری با «مهناز افشار» ۱۲.۵ میلیون فالوری دارد.

 

به گزارش ایران مامن، حدس خیلی از زردپسندها این است که چرخش دنیا ادامه دارد و با گذار از ماجرای بچه‌دار شدن که دست‌وپای «کیم کارداشیان» ایرانی را می‌بندد، چندماه دیگر او از اتصال جدیدی خبر خواهد داد.

 

البته بعضی هم می‌گویند ممکن است «فرشید امیرشقاقی» معروف به «مونتیگو» که این سناریوهای زردپسند را برای تشکیلات شرط‌بندی پدرش می‌نویسد بخواهد ابتکاری تازه به خرج دهد و مثلا بِرندی بارداری برای جهانبخت دست‌وپا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات