تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 18:23
کد خبر : 2900

یک مرگ و چند روایت

یک مرگ و چند روایت

انتشار تصاویری از درگیری مامور کلانتری در شهرک حجت مشهد با «مهرداد سپهری» مرد جوان مشهدی که روز ۲۷ مهرماه اتفاق افتاده مورد توجه ویژه رسانه‌ها قرار گرفته است.   به گزارش رکنا معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد در این باره توضیح داده چند روز پیش در جریان یک نزاع خانوادگی در این شهر

انتشار تصاویری از درگیری مامور کلانتری در شهرک حجت مشهد با «مهرداد سپهری» مرد جوان مشهدی که روز ۲۷ مهرماه اتفاق افتاده مورد توجه ویژه رسانه‌ها قرار گرفته است.

 

به گزارش رکنا معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد در این باره توضیح داده چند روز پیش در جریان یک نزاع خانوادگی در این شهر از پلیس برای خاتمه این درگیری تقاضای کمک شده که این مداخله به مرگ مردی جوان منجر شده است.

به گفته او، پس از حضور پلیس در محل، مرد جوان که معتاد به مواد مخدر بوده حین انتقال از محل با پلیس نیز درگیر می‌شود که در ادامه منجر به مرگ وی می‌شود.

 

به گزارش ایران مامن، بعضی رسانه‌ها سراغ مقامات قضایی و انتظامی مشهد رفته و اظهارات آن‌ها را درباره واقعه بازتاب دادند از جمله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب این شهر که اظهار کرده «خود خانواده می‌گفتند کتک‌کاری کردند و علاوه بر خانواده همسرش افرادی از محل هم او را می‌زدند چرا که آدمی بوده که فحاشی می‌کرده و روی اعصاب مردم و ماموران بوده است.»

 

به نوشته رسانه‌ها، فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم از رسیدگی و تحقیقات ویژه در این باره خبر داده است.

 

ایسنا به نقل از بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آورده است: آثار ضرب و جرح زیادی روی گردن و آثار مختصری از ضرب و جرح روی بدن این فرد بود. اثرات شوکربرقی و اسپری فلفل روی بدن و یا صورت مهرداد سپهری نبود. در رابطه با علت مرگ مهرداد سپهری باید پزشک قانونی نظر بدهد.

 

رویداد۲۴ اما روایتی دیگر را ارائه داده و می‌نویسد: در این فیلم تلخ جوان مشهدی صحبت می‌کند و پلیس به زعم خود برای تادیب او از اسپری فلفل استفاده می‌کند و آن را به صورت جوان می‌زند و جایی که می‌بیند اسپری افاقه نمی‌کند، در حالی که مهرداد سپهری را به ستون برق بسته، به صورت متوالی به بدن او شوکر برقی می‌زند. نکته دردناک‌تر اینکه مردمی که تماشاچی ماجرا هستند، زمانی که پلیس از اسپری یا شوکر استفاده می‌کند، بلندتر می‌خندند. گویا این خشونت است که در خنده‌های هیستریک بازتولید می‌شود.

 

خیلی از رسانه‌های خارجی هم روی گفته های برادر مهرداد سپهری متمرکز شدند که گفته چون خودرویی برای انتقال او نبود برادرم را به مدت ۴۵ دقیقه به تیرکی با دستبند بستند و تمام این مدت با شوکر و اسپری فلفل مورد ضرب و جرح قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات