تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399 - 11:19
کد خبر : 2909

اعلام پایان تحریم‌ها

اعلام پایان تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا «رابرت اوبراین» اعلام کرد کشورش آنقدر تحریم علیه ایران و روسیه وضع کرده که دیگر جایی برای تحریم و اعمال فشار تازه وجود ندارد.   به گزارش ایران مامن، این اظهارنظر اوبراین را می‌توان تاییدی بر تحلیل روزنامه «وال استریت ژورنال» دانست.   این

به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا «رابرت اوبراین» اعلام کرد کشورش آنقدر تحریم علیه ایران و روسیه وضع کرده که دیگر جایی برای تحریم و اعمال فشار تازه وجود ندارد.

 

به گزارش ایران مامن، این اظهارنظر اوبراین را می‌توان تاییدی بر تحلیل روزنامه «وال استریت ژورنال» دانست.

 

این روزنامه جمعه دوم آبان‌ماه به نقل از منابع مطلع نوشت که دولت «دونالد ترامپ» قصد دارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کند که برداشتن آن‌ها در آینده دشوار باشد.

 

به نوشته وال استریت ژورنال، با توجه به اینکه «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات پیش روی آمریکا در نظرسنجی‌های ملی و همچنین در ایالت‌های کلیدی پیشتاز است، مقام‌های دولت فعلی ایالات متحده آمریکا این بیم را دارند که اگر بایدن در انتخابات پیروز شود، طرح فشار حداکثری ترامپ برای مذاکره مجدد با ایران برای امضای یک توافق جدید هسته‌ای و امنیتی بی اثر شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات