تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 17:31
کد خبر : 2981

چرخش بازار؛ چند قدم مانده به انتخابات بزرگ

چرخش بازار؛ چند قدم مانده به انتخابات بزرگ

امروز در حالی شاخص بازار سرمایه رشد کرد که قیمت طلا و ارز در بازارهای موازی باز هم کاهش یافت و به نظر می‌رسد در آستانه انتخابات آمریکا، بازار در حال تشکیل یک کف حمایتی است.   شاخص کل بورس تهران امروز با  ۱۷۶۴۸.۸۴واحد افزایش معادل ۱.۳۷ درصد تا ۱,۳۰۵,۹۷۹.۱۷ واحدی افزایش یافت و بازار

امروز در حالی شاخص بازار سرمایه رشد کرد که قیمت طلا و ارز در بازارهای موازی باز هم کاهش یافت و به نظر می‌رسد در آستانه انتخابات آمریکا، بازار در حال تشکیل یک کف حمایتی است.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با  ۱۷۶۴۸.۸۴واحد افزایش معادل ۱.۳۷ درصد تا ۱,۳۰۵,۹۷۹.۱۷ واحدی افزایش یافت و بازار شرایط بهتری پیدا کرد. به نظر می‌رسد جو روانی بازار، در حال رسیدن به ثبات است و قیمت‌ها در بازار بسیار جذاب و ارزنده شده‌اند.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۱۳۶۲.۷۴ واحد افزایش به ۳۷۸,۳۳۲.۲۸ واحدی رسید.

 

امروز بیشترین تاثیر در افزایش شاخص بورس تهران را نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کگل» داشتند و در مقابل نمادهای «فارس»، «لپارس»، و «حکشتی» هم بیشترین تاثیر را بر کاهش شاخص داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس امروز، روز بهتری داشت و با ۱۴۲.۶۹ واحد افزایش به  واحدی ۱۶,۲۶۷.۴۲ رسید.

 

نمادهای «آریا»، «وسپهر» و «ذوب» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «دی»، «شاوان» و «دماوند» هم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

امروز اغلب کارشناسان بازار سرمایه تاکید کردند که نتیجه انتخابات آمریکا هرچه باشد، به نظر می‌رسد شاخص بازار سرمایه در ماه‌های آینده رشد خواهد کرد و ریزش بیشتر در قیمت‌ سهام، منطق اقتصادی نخواهد داشت. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا روزهای سرخ بورس به پایان رسیده است یا خیر، اما به نظر می‌رسد امیدها نسبت به افزایش قیمت‌ها در بازار سرمایه بیشتر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات