تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 19:35
کد خبر : 3069

رشد شاخص زیر سایه انتخابات آمریکا

رشد شاخص زیر سایه انتخابات آمریکا

امروز بازار سرمایه به صورت کامل تحت الشعاع انتخابات آمریکا قرار گرفت و به صورت مداوم و با تغییر سمت و سوی احتمالی نتیجه انتخابات آمریکا، جهت بازار نیز تغییر می‌کرد.   شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۶۰۲۹.۲۸ واحد افزایش معادل ۲.۰۶ درصد تا ۱,۲۹۰,۵۰۷.۴۴ واحدی افزایش پیدا کرد و با توجه به اینکه

امروز بازار سرمایه به صورت کامل تحت الشعاع انتخابات آمریکا قرار گرفت و به صورت مداوم و با تغییر سمت و سوی احتمالی نتیجه انتخابات آمریکا، جهت بازار نیز تغییر می‌کرد.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۶۰۲۹.۲۸ واحد افزایش معادل ۲.۰۶ درصد تا ۱,۲۹۰,۵۰۷.۴۴ واحدی افزایش پیدا کرد و با توجه به اینکه احتمال پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات افزایش یافته است، شاخص نیز رشد خود را نشان داد.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۲۱۸۱.۴۷ واحد افزایش به ۳۷۴,۸۹۰.۹۸ واحدی رسید.

 

امروز بیشترین تاثیر در افزایش شاخص بورس تهران را نمادهای «فارس»، «فولاد» و «فملی» داشتند و در مقابل نمادهای «خودرو»، «حکشتی»، و «خساپا» هم بیشترین تاثیر را بر کاهش شاخص داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس مسیر افزایشی را در پیش گرفت و با ۳۰۳.۸۶ واحد افزایش به ۱۶,۱۶۴.۸۰ واحدی رسید.

 

نمادهای «مارون»، «آریا» و «میدکو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «دماوند»، «دی» و «فرابورس» هم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

فراز و فرودهای انتخاباتی در آمریکا از صبح امروز بازار سرمایه و بازارهای موازی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است و باید صبر کرد تا در روز شنبه و با مشخص شدن احتمالی نتیجه انتخابات، وضعیت پیش روی بازار سرمایه نیز مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات