تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 20:25
کد خبر : 3072

آخرین اخبار از واکسن و قربانیان کرونا

آخرین اخبار از واکسن و قربانیان کرونا

بر اساس آمار رسمی، طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ آبان، ۴۱۹ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان به ۳۶۵۷۹ نفر رسید یعنی جمعیتی حدود جمعیت شهر بافت کرمان.   به گزارش ایران مامن، اگر تعداد قربانیان را ضرب ‌در ضریبی کنیم که مسئولان بهداشتی می‌گویند

بر اساس آمار رسمی، طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ آبان، ۴۱۹ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان به ۳۶۵۷۹ نفر رسید یعنی جمعیتی حدود جمعیت شهر بافت کرمان.

 

به گزارش ایران مامن، اگر تعداد قربانیان را ضرب ‌در ضریبی کنیم که مسئولان بهداشتی می‌گویند یعنی تا اینجای کار به اندازه جمعیت یک مرکز استان مثل یاسوج، ایرانیان جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند.

 

در سطح جهان و بنابر اعلام رسمی کشورها که اصلا اعتمادی به آن نیست بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از میان رفته‌اند یعنی به اندازه جمعیت یک کشور کوچک اروپایی مثل استونی.

 

و اما درباره واکسن کرونا مسئول ارشد گروه تحقیقاتی واکسن دانشگاه آکسفورد در گزارش خود به نمایندگان پارلمان انگلیس، ابراز امیدواری کرده که این واکسن تا پیش از کریسمس آماده شود.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، اندرو پولارد امروز با بیان این که داده‌های فعلی باید چند بار دیگر به دقت بررسی شوند گفت: «پس از آن درباره کسانی که واکسن را دریافت می‌کنند، می‌توان تصمیم سیاسی اتخاذ کرد».

 

با این حال پژوهشگران آکسفورد هشدار داده‌اند که حتی بعد از توزیع واکسن، جهان تا بازگشت به شرایط عادی هنوز فاصله زیادی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات