تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 22:38
کد خبر : 3096

تقلای ترامپ برای فریز انتخابات

تقلای ترامپ برای فریز انتخابات

کمپین ترامپ و تیم حقوقی او، همزمان با پیگیری ادعای تقلب در ایالت‌هایی مثل آریزونا، پنسیلوانیا و نوادای سرنوشت‌ساز، سعی دارند پس از توقف رای‌شماری در پنسیلوانیا تا روز جمعه، از فرصت ایجاد شده برای یافتن راهکاری حقوقی-سیاسی استفاده کنند.   با وجود شمارش مجدد برخی آرا در نوادا، فاصله بایدن با ترامپ افزایش یافته

کمپین ترامپ و تیم حقوقی او، همزمان با پیگیری ادعای تقلب در ایالت‌هایی مثل آریزونا، پنسیلوانیا و نوادای سرنوشت‌ساز، سعی دارند پس از توقف رای‌شماری در پنسیلوانیا تا روز جمعه، از فرصت ایجاد شده برای یافتن راهکاری حقوقی-سیاسی استفاده کنند.

 

با وجود شمارش مجدد برخی آرا در نوادا، فاصله بایدن با ترامپ افزایش یافته و به بیش از ۱۰ هزار رای رسیده است. روند شمارش هم نشان می‌دهد، آرا تازه به سبد ترامپ واریز نمی‌شود و در عوض سبد بایدن را سنگین می‌کند.

 

بعضی ناظران این فرضیه را مطرح می‌کنند که شاید ترامپ در حال چانه‌زنی با رهبران حزب دموکرات و شاید طیفی از جمهوریخواهان است تا با دریافت تضمین‌هایی بی‌دردسر از قدرت کناره‌گیری کند.

 

ترامپ با نزدیک به چهارهزار پرونده حقوقی و شکایت روبرو است که در صورت رانده‌شدن از کاخ سفید می‌تواند برایش مشکلاتی جدی ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات