تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 17:40
کد خبر : 3196

افت بورس در روز صعودی فرابورس

افت بورس در روز صعودی فرابورس

امروز افزایش قیمت دلار و سکه ارزش بازار سرمایه را با نوسان مواجه کرد و اگرچه این شاخص در ساعات اولیه معاملات رشد داشت، اما در نهایت شاخص امروز بازار نیز منفی شد. شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۲۲۶.۲۶ واحد کاهش معادل ۰.۲۷ درصد تا ۱,۲۱۱,۹۳۷.۸۴واحدی کاهش پیدا کرد و نشان داد که تداوم

امروز افزایش قیمت دلار و سکه ارزش بازار سرمایه را با نوسان مواجه کرد و اگرچه این شاخص در ساعات اولیه معاملات رشد داشت، اما در نهایت شاخص امروز بازار نیز منفی شد.

شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۲۲۶.۲۶ واحد کاهش معادل ۰.۲۷ درصد تا ۱,۲۱۱,۹۳۷.۸۴واحدی کاهش پیدا کرد و نشان داد که تداوم افزایش محسوس و دوبار قیمت طلا و ارز نمی‌تواند باز هم اثر چندانی بر این بازار نگذاشته است.

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۱۲۰۲.۵۸ واحد کاهشی به ۳۶۴,۸۷۸.۲۶ واحدی رسید.

امروز بیشترین تاثیر در کاهش شاخص بورس تهران را نمادهای «وامید»، «جم» و «شتران» داشتند و در مقابل نمادهای «کگل»، «کچاد»، و «فملی» هم بیشترین تاثیر را بر افزایش شاخص داشتند.

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس اما مسیر افزایشی را در پیش گرفت و با ۳۱.۹۶ واحد افزایش به ۱۵,۵۱۵.۵۵ واحدی رسید.

نمادهای «کگهر»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «صبا»، «ذوب» و «شگویا» هم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

امروز در حالی که رئیس سازمان بورس برای ناشران نماد «شستا» خط و نشان کشید و مجلس نیز از سازمان بورس فهرست سهامداران حقوقی متخلف را درخواست کردند، اما باز هم تغییر چندانی در وضعیت ریزشی بازار رخ نداد و به نظر می‌رسد برخی ناشران با بستن سهم‌های خود، در تلاشند تا از ریزش بیشتر جلوگیری کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات