تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 21:27
کد خبر : 3313

آغاز قرنطینه و غربالگری کرونایی از اول آذر

آغاز قرنطینه و غربالگری کرونایی از اول آذر

بنا بر اعلام «علی ربیعی» سخنگوی دولت، شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی می‌شود. در این تعطیلی گسترده حتی برای خروج از شهرها سختگیری شده و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.   «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری هم در بیانیه هشت‌بندی که بعد از ظهر یکشنبه ۲۵ آبان صادر کرده بسیج همگانی ملت و

بنا بر اعلام «علی ربیعی» سخنگوی دولت، شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی می‌شود. در این تعطیلی گسترده حتی برای خروج از شهرها سختگیری شده و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

 

«حسن روحانی» رئیس‌جمهوری هم در بیانیه هشت‌بندی که بعد از ظهر یکشنبه ۲۵ آبان صادر کرده بسیج همگانی ملت و دولت را برای مقابله با موج سوم کرونا اعلام کرده است.

 

روحانی در این بیانیه از همه دستگاه‌های حاکمیتی از جمله نهادهای نظامی و انتظامی خواسته تا برای محدودیت‌های شدید بهداشتی وارد عمل شوند و سازمان برنامه و بودجه هم اعتبارات مورد نیاز وزارت بهداشت را فراهم سازد.

 

روحانی اعلام داشته از وزارت بهداشت و درمان می‌خواهم به طور کامل و بدون اغماض، طرح نظارت بر قرنطینه مبتلایان و شناسایی حلقه تماس و هشدار و در صورت لزوم جریمه را اجرا کند.

 

دولت طی روزهای گذشته با فشارهای سنگینی برای تعطیلی مواجه بوده‌است.

 

بنا بر اعلام وزیر کشور طرح غربالگری کرونایی در این تعطیلات با همراهی بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات