تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 17:25
کد خبر : 3329

دادبین‌ها برای ۱۴۰۰ می‌آیند؟

دادبین‌ها برای ۱۴۰۰ می‌آیند؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، خیلی‌ها می‌گویند نظامیان شانس بالایی برای رسیدن به پاستور دارند.   در میانه بحث و نظرها درباره اینکه نظامیان بیایند یا تکنوکرات‌ها یا … تصاویری از امیر «احمد دادبین» فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سال‌ها ۷۳تا۷۶ در یک بنگاه معاملات ملکی و برای جست‌وجوی خانه منتشر شد.  

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، خیلی‌ها می‌گویند نظامیان شانس بالایی برای رسیدن به پاستور دارند.

 

در میانه بحث و نظرها درباره اینکه نظامیان بیایند یا تکنوکرات‌ها یا … تصاویری از امیر «احمد دادبین» فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سال‌ها ۷۳تا۷۶ در یک بنگاه معاملات ملکی و برای جست‌وجوی خانه منتشر شد.

 

حضور یک فرمانده ارشد ارتش در بنگاه املاک برای گروهی باعث شگفتی شد، برای بعضی تحسین‌آمیز بود و برخی هم از بی‌عدالتی و بی‌مهری با ارتشی‌ها با نارضایتی و خشم سخن گفتند.

 

البته بعد از این ماجراها فرزند امیر دادبین و خود وی درباره این تصاویر توضیح دادند. به گفته امیر این تصاویر بدون اطلاع ایشان ضبط و منتشر شده است.

 

فرمانده سابق نزاجا توضیح داد که خود دارای منزلی شخصی است و ارتش هم منزلی سازمانی در اختیارش گذاشته اما تصمیم گرفته این منزل را تخلیه کرده و به خانه‌ای اجاره‌ای برود.

 

توضیحات امیر دادبین درباره انتشار کلیپی از ایشان در بنگاه املاک

 

امیر دادبین را می‌توان تا حدی با خواندن کتاب «من زنده‌ام» شناخت که درباره زندگی وی به فارسی و انگلیسی به نگارش درآمده است. از ویژگی‌های امیر دادبین باید به بخشندگی و گذشت ایشان اشاره کرد که باعث شد یکی از بنام‌ترین و خوب‌های امرای ارتش لقب گیرد. امیر دادبین طی سال‌های اخیر و بعد از حادثه کوهنوردی در دماوند با ضایعات جسمی و با شرایط دشواری روبرو بوده‌ است.

 

 

با وجود این توضیحات و در هیاهوی کرکننده سیاسیونِ دارای سابقه نظامی، باید پرسید چرا هرگز سخنی از چهره‌های پاکدست، محبوب و متخصص نظامی همچون امیر دادبین برای حضور در سیاست و عرصه‌هایی نظیر انتخابات به گوش نمی‌رسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات