تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 0:41
کد خبر : 3418

تکرار ماجرای آسیه پناهی؛ این بار در بندر عباس

تکرار ماجرای آسیه پناهی؛ این بار در بندر عباس

رسانه‌ها روز ۲۹ آبان ماه تصاویری از تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار در حاشیه بندر عباس منتشر کردند. بعد از آن، رسانه‌ها از خودسوزی این زن خبر دادند. معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در حالی که در تصاویر تخریب، وجود یخچال و فرش و … در خانه به چشم می خورد به رکنا گفته

رسانه‌ها روز ۲۹ آبان ماه تصاویری از تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار در حاشیه بندر عباس منتشر کردند.

بعد از آن، رسانه‌ها از خودسوزی این زن خبر دادند. معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در حالی که در تصاویر تخریب، وجود یخچال و فرش و … در خانه به چشم می خورد به رکنا گفته که در آن اتاقک کسی زندگی نمی‌کرده است.

به گفته موحدی نژاد در لحظات تخریب، زن ناگهان اقدام به خودسوزی کرده است. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه دچار ۱۸درصد سوختی شده است که بیشتر در دست چپ این زن است .

این مسئول محلی در ادامه در مورد اینکه آیا بعد از این حادثه شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی قصد جبران خسارت دارند یا خیر ؟ گفت : طبق دستور شهردار، تکلیف شده که علاوه برپرداخت تمام هزینه های درمان با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی زمینی به این خانواده اهدا شود.

در ادامه ماجرا، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پیرامون تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس، از تشکیل پرونده قضایی و احضار کلیه عوامل دخیل در این اقدام خبر داد.

وی افزود: در این زمینه شکایت شاکی اخد شده است و در خصوص نقض حقوق شهروندی از سوی ماموران شهرداری تحقیق می‌شود.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه تاکید شده که ظرف ۲۴ساعت نتیجه اقدامات در این زمینه اعلام شود، گفت: به بهزیستی اعلام شده که فورا سرپناه مناسبی در اختیار شاکی و فرزندان وی قرار دهد و کلیه خدمات درمانی نیز رایگان انجام خواهد شد.

همچنین، رسانه‌ها از احضار شبانه شهردار بندر عباس به بازرسی کل استان هرمزگان خبر داده‌اند.

۳۰ اردیبهشت‌ماه امسال‌ بود که برخورد بولدوزری اجراییات کرمانشاه با زنی ۶۱ ساله به نام آسیه پناهی منجر به مرگ وی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات