تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 16:09
کد خبر : 3677

 آشِ شورِ سیاسی‌بازی

 آشِ شورِ سیاسی‌بازی

بعد از ترور معاون وزیر دفاع، حملات مخالفان روحانی به دولتش و تکنوکرات‌هایی که احتمال نامزدیشان در انتخابات۱۴۰۰ وجود دارد تشدید شده است.   در گیرودار این دعوا که مسئول حفاظت از شهید فخری زاده وزارت اطلاعات بوده یا حفاظت اطلاعات سپاه، برخی مدعی‌ شده‌اند که دولتی‌ها با وادادگی مقابل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بستر

بعد از ترور معاون وزیر دفاع، حملات مخالفان روحانی به دولتش و تکنوکرات‌هایی که احتمال نامزدیشان در انتخابات۱۴۰۰ وجود دارد تشدید شده است.

 

در گیرودار این دعوا که مسئول حفاظت از شهید فخری زاده وزارت اطلاعات بوده یا حفاظت اطلاعات سپاه، برخی مدعی‌ شده‌اند که دولتی‌ها با وادادگی مقابل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بستر ترور را ایجادکرده‌اند.

 

سوی دیگر دعوا این است که بعد پیروزی بایدن، کدام یک از جناح‌ها پای میز مذاکره بنشیند؛ دولتی‌ها معتقدند که آن‌ها برجام را با شعار تعامل به سرانجام رسانده و با جلوگیری از فروپاشی اقتصاد مقابل سیاست فشار حداکثری، باید احیای برجام را برعهده بگیرند.

 

در مقابل، جریانات مخالف می‌گویند که روحانی و تیمش نمی‌توانند امتیازات لازم را از بایدن وصول کنند که صریحا اعلام کرده به برجام برمی‌گردد.

 

در این بین، بعضی آش سیاسی‌بازی را شور کرده‌اند. چندی بعد از پیشنهاد اعدام رئیس‌جمهوری از سوی «مجتبی ذوالنوری» و بدوبیراه‌های «اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار به روحانی، «محمود احمدی بیغش» نماینده شازند «محمدجواد ظریف» را سرسپرده آمریکایی‌ها خوانده است.

بیغش

به گزارش ایران مامن، این اظهارات نماینده شازند احتمالا ناظر به گفته‌های ظریف است که به آشنایی و سابقه روابط کاری‌اش با بایدن اشاره کرده است.

 

دیروز هم «علی خضریان» نماینده تهران در مجلس و در جلسه تصویب قانون رفع تحریم‌ها اعضای دولت روحانی را پادوهای غرب خوانده بود که بعد از انتخابات ۱۴۰۰ باید به زندان بیافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات