تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 14:17
کد خبر : 3785

دولت و طرح تحریمی هفت‌هزار میلیاردی

دولت و طرح تحریمی هفت‌هزار میلیاردی

در تازه ترین تحول مربوط به طرح «صیانت از حقوق ملت ایران و لغو تحریم‌ها» که پنج روز پیش به تصویب مجلس رسید، رسانه‌ها از پایان مهلت ابلاغ این قانون از سوی رئیس‌جمهوری خبر دادند.   بنابر این، «محمدباقر قالیباف» همچون قانون یارانه معیشتی که دولت مخالف آن بود خود این قانون را هم خود

در تازه ترین تحول مربوط به طرح «صیانت از حقوق ملت ایران و لغو تحریم‌ها» که پنج روز پیش به تصویب مجلس رسید، رسانه‌ها از پایان مهلت ابلاغ این قانون از سوی رئیس‌جمهوری خبر دادند.

 

بنابر این، «محمدباقر قالیباف» همچون قانون یارانه معیشتی که دولت مخالف آن بود خود این قانون را هم خود ابلاغ خواهد کرد.

 

با وجود مخالفت دولت با قانون رفع تحریم‌ها که دستگاه اجرایی و دیپلماسی را ملزم به خروج از برجام می‌کند، امروز سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد در صورت نهایی شدن این قانون به آن عمل می‌کند همچنان که «محمدجواد ظریف» گفته بود قانون را می‌پذیرد.

 

در ارتباط با این قانون دیدگاه‌های مختلفی طرح شده است. به گفته «صادق خرازی» سفیر سابق ایران در سازمان ملل، این قانون می‌تواند اهرم فشاری در مذاکره احتمالی با آمریکایی‌ها باشد.

 

از سوی دیگر «غلامعلی رجایی» مشاور مرحوم هاشمی گفته بر اساس طرح مجلس ما باید به سمت مرکز تازه ای برای غنی سازی هسته‌ای ۲۰درصدی در اصفهان برویم که ۷ هزار میلیارد تومان برای دولت بار مالی دارد در حالی که مجلس حق تصویب قانونی را ندارد که برای دولت بار مالی ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات