تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 16:23
کد خبر : 3911

یک اعدام، یک حکم زندان و یک بازداشت نامعلوم

یک اعدام، یک حکم زندان و یک بازداشت نامعلوم

نخستین روز از هفته آخر آذرماه با خبر اعدام «روح الله زم» مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز شروع شد؛ حکمی که پس از تایید دیوان عالی کشور اجرا شد.   🔸«محمدعلی زم» آخرین دیدار با پسرش را چنین توصیف کرده است: خانوادگی نماز خواندیم، عجب نمازی شد …گفتند خبر تایید حکم اعدام را به او نگوییم،

نخستین روز از هفته آخر آذرماه با خبر اعدام «روح الله زم» مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز شروع شد؛ حکمی که پس از تایید دیوان عالی کشور اجرا شد.

 

🔸«محمدعلی زم» آخرین دیدار با پسرش را چنین توصیف کرده است: خانوادگی نماز خواندیم، عجب نمازی شد …گفتند خبر تایید حکم اعدام را به او نگوییم، اما از گریه‌ها فهمید. …پرسید فیلمی از من پخش کردند، گفتم بله… می‌گفت قرار بود فیلم فقط برای آقای رئیسی باشد. …روح‌الله گفت که گفتند تو را در طرح مبادله قرار می‌دهیم.

🔸 «فاطمه خویشوند» معروف به «سحر تبر» هم دیروز از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خبر داد که بسیاری از رسانه‌ها امروز آن را بازتاب دادند. تبر در مهر ۹۸ به اتهام «معاونت در افساد فی‌الارض» بازداشت شد.

🔸 رسانه‌ها همچنین دیروز نوشتند «نیلوفر صفری زاده چوکامی» معروف به «نیلی افشار» بعلت اعلان قرمز اینترپل برای فعالیت‌های شرط‍بندی در فرودگاه مالدیو بازداشت شده است؛ البته امروز رسانه‌ها نوشتند نیلی به همراه همسرش «پویان مختاری» در اختفا بوده و هنوز دستگیر نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات