تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 12:09
کد خبر : 3952

نشانه‌هایی از مذاکره دیده می‌شود

نشانه‌هایی از مذاکره دیده می‌شود

بعد از آنکه دولت روحانی فتیله مذاکره‌جویی را پایین کشیده و هفته‌ها از تمثیل صلح امام حسن (ع) می‌گذرد، نشانه‌هایی از زمینه‌سازی برای مذاکره دیده می‌شود.   با وجود تایید و ابلاغ قانون مجلس با عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که عملا دست دولت را برای مذاکره می‌بست، اکنون فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی

بعد از آنکه دولت روحانی فتیله مذاکره‌جویی را پایین کشیده و هفته‌ها از تمثیل صلح امام حسن (ع) می‌گذرد، نشانه‌هایی از زمینه‌سازی برای مذاکره دیده می‌شود.

 

با وجود تایید و ابلاغ قانون مجلس با عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که عملا دست دولت را برای مذاکره می‌بست، اکنون فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید تعامل و مذاکره چیزی بدی نیست البته مشروط به آنکه نمایندگان هم در آن حضور داشته باشند.

 

به گزارش ایران مامن، در شرایطی که رسانه‌های اصولگرا هم این روزا کمتر مطلبی علیه مذاکره با آمریکا می‌نویسند، خبر موافقت رهبر انقلاب با درخواست دولت جهت تمدید مهلت بررسی FATF در مجمع تشخیص به گوش می‌رسد.

 

علی مطهری گفته مذاکره پیامبر با ابوسفیان قبل از فتح مکه مگر نشانه تسلیم بوده؟ و سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه هم راهی عمان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات