تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 12:53
کد خبر : 3979

ماجرای سرباز بابلی و خاطره‌ای از شهید بابایی

ماجرای سرباز بابلی و خاطره‌ای از شهید بابایی

ماجرای سرباز امریه بابلی که بخاطر درخواست کارت شناسایی از یکی از مسوولان محل خدمت با برخورد ناشایست روبرو شد، پای ستاد کل نیروهای مسلح را هم به موضوع باز کرد و رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل ضمن تایید ماجرا قول پیگیری جدی و اطلاع‌رسانی کامل به مردم را داد.   این ماجرا یادآور

ماجرای سرباز امریه بابلی که بخاطر درخواست کارت شناسایی از یکی از مسوولان محل خدمت با برخورد ناشایست روبرو شد، پای ستاد کل نیروهای مسلح را هم به موضوع باز کرد و رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل ضمن تایید ماجرا قول پیگیری جدی و اطلاع‌رسانی کامل به مردم را داد.

 

این ماجرا یادآور خاطره‌ای از یکی از همرزمان شهید بابایی است که می‌گوید: نگهبان درب فرودگاه اهواز از ورودش به داخل ممانعت کرد، او بدون اهانت به نگهبان برگشت و در آن گرمای سوزان حدود نیم ساعت روی جدول نشست.

 

به بنده حقیر، مسوول وقت فرودگاه، اطلاع دادند دم درب مهمان داری! رفتم و با کمال تعجب شهیدعباس بابایی را دیدم که راحت روی زمین نشسته، پس از سلام عرض کردم جناب بابایی چرا تو این گرما اینجا نشستی؟

 

خیلی آرام و متواضع پاسخ داد: نگهبان بنده خدا گفت هواپیما روی باند است و شما نمی‌توانی وارد شوی، من هم منتظر ماندم، مانع پرواز نشوم. در صورتی که شهید بابایی فرمانده معاون عملیات وقت نهاجا بود، نه به نگهبان اهانت کرد و نه خواستار تنبیه او شد، بلکه از من خواست که نگهبان را مورد تشویق قرار دهم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات