تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 20:22
کد خبر : 4087

پرسپولیس چیز بیشتری نداشت

پرسپولیس چیز بیشتری نداشت

سرخپوشان پایتخت بار دیگر از لمس کاپ قهرمانی آسیا بازماندند.   پرسپولیسی‌ها که در دقیقه پایانی نیمه اولیه توسط «مهدی عبدی» به گل رسیدند، نتوانستد با پیروزی به رختکن بروند و از روی نقطه پنالتی گل خوردند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵، «جونیور نگرائو» چهره شاخص اولسان هیوندا گل دوم را به پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت بار دیگر از لمس کاپ قهرمانی آسیا بازماندند.

 

پرسپولیسی‌ها که در دقیقه پایانی نیمه اولیه توسط «مهدی عبدی» به گل رسیدند، نتوانستد با پیروزی به رختکن بروند و از روی نقطه پنالتی گل خوردند.

پرسپولیس

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵، «جونیور نگرائو» چهره شاخص اولسان هیوندا گل دوم را به پرسپولیس زد تا نماینده کشورمان قربانی پنالتی‌ها و اشتباه بازیکنانی چون «مهدی شیری» شود.

 

قرمزها در حالی به این بازی آمدند که تقریبا نیمی از تیمی که به فینال آمد را به همراه نداشتند. «علی علیپور» و «شجاع خلیل‌زاده» و «محمد نادری» که بخاطر قراردادهای بهتر تیم را ترک کردند و «عیسی آل‌کثیر»، «وحید امیری» و «احسان پهلوان» هم محروم بودند.

 

در این رقابتِ نابرابر اگر داور با قرمزها مهربان‌تر بود، اگر پرسپولیسی‌ها به جای پنالتی گرفتن به دنبال گلزنی بودند و شاید اگر «حامد لک» به جای ماندن وسط زمین در کرنر دقیقه ۹۴ به خط حمله اضافه می‌شد امکان تغییر نتیجه وجود داشت اما باز پرسپولیس ماند و هواداران و حسرت قهرمانی آسیا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات