تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 21:02
کد خبر : 4091

بمان و بساز

بمان و بساز

طی ۴۸ ساعت گذشته گویا آنچه بیش از نتیجه فینال پرسپولیس و اولسان کره اهمیت داشت، دعوت AFC از عادل فردوسی پور جهت گزارش دیدار برای صفحه فارسی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا بود؛ اتفاقی که باعث شد تعداد فالورهای AFC دو روزه ۱۰ برابر شود و به حدود ۳میلیون نفر برسد.   این موضوع باز

طی ۴۸ ساعت گذشته گویا آنچه بیش از نتیجه فینال پرسپولیس و اولسان کره اهمیت داشت، دعوت AFC از عادل فردوسی پور جهت گزارش دیدار برای صفحه فارسی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا بود؛ اتفاقی که باعث شد تعداد فالورهای AFC دو روزه ۱۰ برابر شود و به حدود ۳میلیون نفر برسد.

 

این موضوع باز هم صداوسیما و شخص علی فروغی مدیر شبکه۳ را بخاطر بیرون‌انداختن عادل و هدر دادن سرمایه‌ای محبوب و مردمی با سرزنش عام و خاص مواجه کرد.

 

در مقابل هم جریانی رسانه‌ای به راه افتاد که دست AFC و عادل و بنگاه‌های شرط‌بندی درکار است و ربات‌ها باعث رشد فالورهای کنفدراسیون شده است.

 

وجه مهمی که در این میان کمتر به چشم آمد ماندن عادل و ردِ پیشنهادات اغواگرانه‌ای بود که افرادی مثل مزدک میرزایی را به برنامه ورزشی شبکه عربستانی کشاند.

 

بعضِ عادل در ابتدای گزارش، صدای فروخورده هزاران نخبه‌ای است با وجود همه ناملایمات و سختی‌هایِ ماندن، دلتنگ و دلبسته این وطن و ملت خواهند ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات