تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 11:48
کد خبر : 4145

تب‌وتاب خاتمی؛ لیدر اصلاحات به میدان می‌آید؟

تب‌وتاب خاتمی؛ لیدر اصلاحات به میدان می‌آید؟

در روزهایی که احمدی‌نژاد کم‌فروغ شده، سیدمحمد خاتمی جان گرفته و خبرهای بیشتری از او می‌رسد.   چندی بعد از جدال سیاسی اتحاد ملت با کارگزاران بر سر خاتمی و دفاع مشارکتی‌های سابق از رئیس دولت اصلاحات که به استبداد، خودرایی و خودخواخی متهم شده بود، خاتمی پرفروغ‌تر شده است.   پیام‌های خاتمی برای یادبود

در روزهایی که احمدی‌نژاد کم‌فروغ شده، سیدمحمد خاتمی جان گرفته و خبرهای بیشتری از او می‌رسد.

 

چندی بعد از جدال سیاسی اتحاد ملت با کارگزاران بر سر خاتمی و دفاع مشارکتی‌های سابق از رئیس دولت اصلاحات که به استبداد، خودرایی و خودخواخی متهم شده بود، خاتمی پرفروغ‌تر شده است.

 

پیام‌های خاتمی برای یادبود دکتر فیرحی، درگذشت والده دکتر تاجیک (تئوریسن اصلاحات)، حافظ‌خوانی در شب یلدا و … این روزها در کانال‌های اصلاحاتی بیشتر به چشم می‌آید.

 

به گزارش ایران مامن، هر چند چهره‌‌ای مثل «اشرف بروجردی» بتازگی گفته خاتمی برای ۱۴۰۰ نه می‌آید نه صلاحیتش تایید می‌شود اما مدعی شده که او به لحاظ مقبولیت جایگاهی فاخر در افکار عمومی دارد.

 

مشخصا هم نه شورای نگهبان ریسک تایید خاتمی را می‌پذیرد و نه او آنقدر جسور نشان داده که در معرض رای مستقیم مردم قرار گیرد.

 

در این میان، منطقی‌ترین گزینه بازسازی وجهه خاتمی است تا شاید از طریق «تَکرار»ی دیگر در صحنه سیاسی ایران اثرگذار شده و در شرکت سهامی خاصِ دولت بعدی سهمیه بیشتری را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات