تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 22:34
کد خبر : 4152

ویراژ نوسان‌گیرها در بورس

ویراژ نوسان‌گیرها در بورس

بازار سهام متاثر از ابهامات سیاسی و دیپلماتیک است و از دید برخی کارشناسان این فضا راه را برای نوسان‌گیری روزانه هموار کرده است چون زمانی که بازار سهام کاملا مثبت یا منفی باشد نمی‌توان نوسان‌گیری کرد.   از طرفی برخی بازارگردان‌ها استراتژی نوسان‌گیری را به شدت پیگیری می‌کنند و برخی شایعات مبنی بر دستوری

بازار سهام متاثر از ابهامات سیاسی و دیپلماتیک است و از دید برخی کارشناسان این فضا راه را برای نوسان‌گیری روزانه هموار کرده است چون زمانی که بازار سهام کاملا مثبت یا منفی باشد نمی‌توان نوسان‌گیری کرد.

 

از طرفی برخی بازارگردان‌ها استراتژی نوسان‌گیری را به شدت پیگیری می‌کنند و برخی شایعات مبنی بر دستوری بودن کنترل بازار نیز به این نوسان‌گیری دامن می‌زند. به همین دلایل است که استقبال از سهم‌های کوچک بیشتر شده چون در این سهم‌ها نوسان‌گیری بیشتر انجام‌ می‌شود.

 

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه به تجارت‌نیوز می‌گوید: سهامداران باید سهم‌هایی را انتخاب کنند که نقدشوندگی بالایی داشته باشند، زیرا ورود به نمادهای کوچک به منظور نوسان‌گیری می‌تواند سهامداران را روزهای متوالی پشت صف‌های فروش نگه دارد. از طرفی اعتماد سهامداران به سهام‌ دولتی کم شده و سهامداران ترجیح می‌دهند به سمت سهم‌های کوچک و وابسته به شرکت‌های خصوصی جذب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات