تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 11:46
کد خبر : 4162

روحانی: نگران واکسن کرونا نباشید

روحانی: نگران واکسن کرونا نباشید

«حسن روحانی» با بیان اینکه در زمینه کرونا هیچ نگرانی برای تولید و تهیه واکسن نداریم، گفت: هم بانک مرکزی و هم وزارت بهداشت درمان همه توان خود را به کار گرفتند و برنامه‌ریزی کردند هم واکسن از داخل و خارج در اختیار مردم قرار می‌گیرد و هم امیدواریم واکسن داخلی در ماه‌های آینده به

«حسن روحانی» با بیان اینکه در زمینه کرونا هیچ نگرانی برای تولید و تهیه واکسن نداریم، گفت: هم بانک مرکزی و هم وزارت بهداشت درمان همه توان خود را به کار گرفتند و برنامه‌ریزی کردند هم واکسن از داخل و خارج در اختیار مردم قرار می‌گیرد و هم امیدواریم واکسن داخلی در ماه‌های آینده به تولید برسد.

 

روحانی چهارشنبه در جلسه هیات دولت همچنین درباره بودجه ۱۴۰۰ گفت این بودجه پیام مهمی برای جامعه داشت که سال ۱۴۰۰ با امسال و سال قبل متفاوت خواهد بود.

 

رئیس جمهوری درباره یارانه کرونایی هم اظهار داشت حدود ۳۵ میلیون نفر از جمعیت کشور در چهار ماهه پایان سال مورد حمایت معیشتی قرار می‌گیرند که ماه آذر را دریافت کردند، و سه ماه دیگر هم دریافت خواهند کرد.  برای آنهایی که در کمیته امداد و بهزیستی هستند، نفری ۱۲۰ هزار تومان و برای بقیه ۱۰۰ هزار تومان.

 

روحانی درباره برنامه ماه‌های پایانی دولت دوازدهم اظهار داشت: از مبارزه با فساد گرفته تا چابک سازی دولت تا مساله کرونا و معیشت مردم و رونق تولید و مبارزه با تحریم و شکست تحریم همه اینها اهدافی است که تا روزهای آخر دولت با کمک مردم و حمایت و ارشادات رهبر معظم انقلاب ادامه می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات