تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 13:43
کد خبر : 4188

فشردن گلوی قماربازها تا کجا پیش می‌رود؟

فشردن گلوی قماربازها تا کجا پیش می‌رود؟

شناسایی ۷۰ هزار قمارباز از روی تراکنش‌های بانکی، دستگیری یک باند ۳۰۰ نفره به همراه ۱۰ چهره ورزشی و شاخ مجازی و مسدودسازی ۹۰۰ کانال تلگرامی سه محور اصلی اقدام سه دستگاه یعنی قوه قضاییه، پلیس فتا و بانک مرکزی طی یک ماه اخیر بوده است.   به گزارش ایران مامن، همین چندروز قبل بود

شناسایی ۷۰ هزار قمارباز از روی تراکنش‌های بانکی، دستگیری یک باند ۳۰۰ نفره به همراه ۱۰ چهره ورزشی و شاخ مجازی و مسدودسازی ۹۰۰ کانال تلگرامی سه محور اصلی اقدام سه دستگاه یعنی قوه قضاییه، پلیس فتا و بانک مرکزی طی یک ماه اخیر بوده است.

 

به گزارش ایران مامن، همین چندروز قبل بود که خبر بازداشت «میلاد حاتمی» یکی از اصلی‌ترین گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی منتشر شد. البته میلاد حاتمی فقط یکی از سلاطین قمار است که جیب خیلی‌ها را آن سوی مرزها خالی کرد.

 

رئیس قوه قضاییه امروز در این باره گفته است: نباید اجازه داد که فضای مجازی تبدیل به فضای قمار، فحشا، جابجا کردن مواد مخدر و کلاه برداری شود.

 

این موضوع واکنش کاربران مجازی را به دنبال داشته است. به گفته یکی از آن‌ها اگر به جای ۷۰هزار اسم، فقط اسم ۷ نفر از مدیران شبکه پرداخت را به مراجع قضایی می‌دادید، سریع‌تر و بهتر به نتیجه می‌رسیدید.

 

دیگری هم نوشته است:  پنالتی تعمدی شیری در نیمه دوم! پای شبکه قمار و گروه‌های شرط‌بندی در میان است؟؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات