تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 11:47
کد خبر : 4339

بررسیFATF؛ چراغ سبز یا قرمزِ چشمک زن؟

بررسیFATF؛ چراغ سبز یا قرمزِ چشمک زن؟

بعد از دستور رهبر انقلاب برای بررسی مجدد لوایح مربوط به الحاق به FATF، «صادق آملی لاریجانی» اعلام کرده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به دور از فضاسازی مختلف گروه‌ها و جریانات سیاسی و در جهت منافع و مصالح، لوایح را بررسی می‌کند.   اخیرا «سیدمصطفی میرسلیم» عضو مجلس و مجمع خبر داده در کمیسیون

بعد از دستور رهبر انقلاب برای بررسی مجدد لوایح مربوط به الحاق به FATF، «صادق آملی لاریجانی» اعلام کرده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به دور از فضاسازی مختلف گروه‌ها و جریانات سیاسی و در جهت منافع و مصالح، لوایح را بررسی می‌کند.

 

اخیرا «سیدمصطفی میرسلیم» عضو مجلس و مجمع خبر داده در کمیسیون مشترک با اعضای دولت، کارِ بررسی پیش می‌رود و احتمالا تا بهمن ماه به نتیجه می‌رسد. البته میرسلیم گفته نمایندگان مجلس موافقتی با FATF ندارند.

 

طی این روزها اظهارنظر درباره FATFاوج گرفته است به خصوص اقتصادی‌ها و اعضای اتاق‌های بازرگانی که مصائب لیست سیاه کارگروه ویژه اقدام مالی را یادآور شده و بر تصویب آن اصرار دارند.

 

از سوی دیگر و خواه ناخواه مساله FATF در ذهن مردم با تامین واکسن مورد نیاز برای نجات از کرونا گره خورده است.

 

در این میان، «حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس قبلی کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گویند دستور بررسی مجدد FATF چراغ سبز ایران به دیپلماسی است. از سوی دیگر اظهارنظرها مخالفان لوایح که تصمیم‌گیرنده اصلی در این زمینه هستند چراغ را قرمزِ چشمک زن نشان می‌دهد.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات