تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 13:22
کد خبر : 4361

 جدال مجدد ۲ رئیس‌جمهور؛ خطاب روحانی به «قاتل وحشی»

 جدال مجدد ۲ رئیس‌جمهور؛ خطاب روحانی به «قاتل وحشی»

رئیس جمهوری با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد ترور سردار سلیمانی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما دست سردار ما را قطع کردید و باید پای شما را از این منطقه قطع کنیم، تا پایتان را از منطقه قطع نشود ما انتقام نهایی را نگرفتیم.   به گفته روحانی یکی از آثار این کار وقیحانه

رئیس جمهوری با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد ترور سردار سلیمانی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما دست سردار ما را قطع کردید و باید پای شما را از این منطقه قطع کنیم، تا پایتان را از منطقه قطع نشود ما انتقام نهایی را نگرفتیم.

 

به گفته روحانی یکی از آثار این کار وقیحانه و احمقانه آمریکایی ها این بود که دوران ترامپیسم پایان یافت و چند روز دیگر این قاتل وحشی که این همه جنایت کرد حکومتش تمام می شود و به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

 

روحانی آخرین روز تیرماه ۹۷ هم ترامپ را خطاب قرارداده و به او هشدار داده بود که با دم شیر بازی نکند. روحانی آن زمان گفت که صلح با ایران مادر تمام صلح‌ها و جنگ با ایران مادر تمام جنگ‌ها است.

 

در مقابل، ترامپ توئیت کرد که هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکن وگرنه با پاسخی روبرو می‌شوی که نظیرش را کمتر کسی در تاریخ تجربه کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات