تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 11:49
کد خبر : 4449

شیب نزولی کرونا و آمار «درخشان» رعایت مردم

شیب نزولی کرونا و آمار «درخشان» رعایت مردم

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا روز شنبه ۱۳دی‌ماه اعلام کرد با اشاره به روند نزولی کرونا در ایران اعلام کرد: میزان رعایت پروتکل‌ها در کشور به بالای ۸۶ درصد رسیده است و این یعنی داریم به این سبک از زندگی عادت می‌کنیم که تنها راه مقابله با ویروس کرونا همین است.   به

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا روز شنبه ۱۳دی‌ماه اعلام کرد با اشاره به روند نزولی کرونا در ایران اعلام کرد: میزان رعایت پروتکل‌ها در کشور به بالای ۸۶ درصد رسیده است و این یعنی داریم به این سبک از زندگی عادت می‌کنیم که تنها راه مقابله با ویروس کرونا همین است.

 

به گفته رئیسی خوشبختانه در سطح کشوری روند بیماری نزولی است و نسبت به حدود پنج هفته قبل میزان بستری در بیمارستان‌ها تقریبا یک چهارم و مرگ و میر کمتر از یک سوم شده است‌ و این آمار بسیار درخشان است که نتیجه رعایت مردم است.

 

وی افزود: خوشبختانه ۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی داریم که حدود ۱۵ تا ۱۸ شهر نارنجی در استان مازندران است. شهر لاهیجان در استان گیلان نیز نیاز به مراقبت بیشتر دارند و همه شهرهای استان مازندران هم مراقبت بیشتر می‌خواهند و امیدواریم با همکاری مردم این موج را هم کنترل کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات