تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 13:21
کد خبر : 4556

احمدی نژاد نگران چیست؟

احمدی نژاد نگران چیست؟

«محمود احمدی‌نژاد» در نامه‌ای خطاب به «حسن روحانی»، از وی خواسته تا به عنوان رئیس جمهور تلاش خود را جهت پیشگیری از «وقوع جنگ» به کار گیرد.   احمدی‌نژاد در حالی درباره جنگ هشدار می‌دهد که خود جسته و گریخته با حملات منتقدانش مواجه است از جمله امروز «مسیح مهاجری» مدیر مسئول «جمهوری اسلامی» با

«محمود احمدی‌نژاد» در نامه‌ای خطاب به «حسن روحانی»، از وی خواسته تا به عنوان رئیس جمهور تلاش خود را جهت پیشگیری از «وقوع جنگ» به کار گیرد.

 

احمدی‌نژاد در حالی درباره جنگ هشدار می‌دهد که خود جسته و گریخته با حملات منتقدانش مواجه است از جمله امروز «مسیح مهاجری» مدیر مسئول «جمهوری اسلامی» با اشاره به ویژگی‌های سیاسی احمدی‌نژاد تکثیر افرادی شبیه او را خطرناک دانسته است.

 

در کش و قوس تحولات منطقه که «هیلاری کلینتون» هم بزرگترین هدیه «دونالد ترامپ» به آمریکایی‌ها را خودداری از شروع جنگ عنوان کرده و بسیاری به سرانجام تنش‌های خلیح فارس چشم دوخته‌اند، نامه احمدی نژاد جالب توجه می‌نماید.

 

برخی ناظران می‌گویند در وضعیتی که سپاه دست به توقیف نفتکش کره‌ای زده و تحرکات نظامی آمریکا در منطقه افزایش یافته دولت در وضعیتی منفعل قرار گرفته و تنها تماشاگر وقایع است.

 

در مقابل، این دیدگاه وجود دارد که دولت در خط سیری همسو با تحولات جاری قدم بر‌می‌دارد و معامله‌ای سیاسی در کار است و همین احمدی‌نژاد را نگران ساخته و به هشدار واداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات