تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 15:43
کد خبر : 4559

چهارشنبه خوف در آمریکا؛ چرا کنگره؟ چرا کاخ سفید نه؟

چهارشنبه خوف در آمریکا؛ چرا کنگره؟ چرا کاخ سفید نه؟

شبکه آمریکایی «سی بی اس» آمریکا خبر داده پیام صوتی به چند برج مراقبت پرواز در نیویورک ارسال شده که می‌گوید در اقدامی انتقامی و به خونخواهی سردار سلیمانی ساختمان کنگره آمریکا هدف قرار خواهد گرفت.   هر چند مقامات آمریکایی گفته‌اند تهدید حمله به «کاپیتول» ساختمان کنگره را جدی نگرفته‌اند اما رسانه‌ها از تلاش

شبکه آمریکایی «سی بی اس» آمریکا خبر داده پیام صوتی به چند برج مراقبت پرواز در نیویورک ارسال شده که می‌گوید در اقدامی انتقامی و به خونخواهی سردار سلیمانی ساختمان کنگره آمریکا هدف قرار خواهد گرفت.

 

هر چند مقامات آمریکایی گفته‌اند تهدید حمله به «کاپیتول» ساختمان کنگره را جدی نگرفته‌اند اما رسانه‌ها از تلاش پلیس فدرال آمریکا برای دستیابی به منشا نفوذ به سیستم فرکانس ترافیک هوایی خبر داده‌اند.

 

سی‌بی‌اس همچنین خبر داده به کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی دستور داده شده هر گونه تغییر مسیر هواپیماها یا هر تهدیدی را سریعا گزارش کنند.

 

در همین ارتباط، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ دی ماه) مجددا هشدار داد: به دشمن می‌گوییم شکست شما و انتقام از آمریکا شروع شده و شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید.

 

وی در بخشی از سخنانش گفت: زمانی شهید سلیمانی توسط خود مردم آمریکا فشاری بر آمریکایی‌ها آورده بود که افسران آمریکا در درون تانک‌های خود ایزی لایف می‌پوشیدند.

 

چند روز پیش، سردار قاآنی به همراه حسن روحانی رئیس جمهوری صراحتا به انتقام و نابودی ترامپ که دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد، اشاره کرده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات