تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 13:32
کد خبر : 4670

کشمکش بر سر غسال آیت الله مصباح

کشمکش بر سر غسال آیت الله مصباح

بعد از روایت چند روز پیشِ حجت الاسلام «کاظم صدیقی» درباره ماجرای غسل آیت‌الله «مصباح یزدی» که در شبکه قرآن گفته بود مرحوم هنگام غسل چشم گشوده‌اند، «حسام الدین آشنا» مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: اشخاص حاضر در این داستان یعنی آقایان محمدی داماد آقای محمدی عراقی و آقای محمدعلی جاودان افرادی

بعد از روایت چند روز پیشِ حجت الاسلام «کاظم صدیقی» درباره ماجرای غسل آیت‌الله «مصباح یزدی» که در شبکه قرآن گفته بود مرحوم هنگام غسل چشم گشوده‌اند، «حسام الدین آشنا» مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: اشخاص حاضر در این داستان یعنی آقایان محمدی داماد آقای محمدی عراقی و آقای محمدعلی جاودان افرادی شناخته شده هستند. ‌غسال را شناسایی کنید و ماوقع را از او استفسار کنید. ‌اگر تایید کرد او را برای بررسی بیشتر به اداره آگاهی معرفی کنید. ‌اگر تکذیب کرد ناقل را برای بررسی بیشتر فرا بخوانید.

 

از سوی دیگر«عزت الله ضرغامی» رئیس اسبق صداوسیما گفته نیازی به شهادت آن غسال نیست. اگر به خاطر پخش کلمه «رقص» عذرخواهی می کنیم، به طریق اولی باید از نقل «داستان غسال» هم عذرخواهی کنیم. به گفته ضرغامی مرحوم آیت الله مصباح همواره با «چشمانی باز»، مدافع حریم دین و ولایت بود.

 

«علی نظری» نماینده پیشین مجلس هم نوشت: اظهارات آقای صدیقی امام جمعه تهران باعث شد در وصیتنامه‌ام، یک نکته را اضافه کنم. پسرهایم بدانند اگر هنگام غسل در غسالخانه من چشمم را باز کردم، تو را خدا از همان غسالخانه مرا به بیمارستان برگردانید. نکند نامردی کنید و دفن کنید. معرفت داشته باشید که اگر چشمم را باز کردم بدانید زنده‌ام.

 

بیشتر بخوانیم:

دردسرهای یک روایت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات