تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 23:44
کد خبر : 4685

بورس و کسب سود میان‌مدت

بورس و کسب سود میان‌مدت

شاخص کل بورس، روز شنبه بیستم دی‌ماه برای بار دوم طی ۶ ماه گذشته تا کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد کاهش یافت اما یک روز بعد مجددا به کانال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بازگشت و باعث شد نگاه‌ها دوباره به این بازار بازگردد.   به گزارش خبرگزاری ایسنا، انتظار می‌رود شاخص کل

شاخص کل بورس، روز شنبه بیستم دی‌ماه برای بار دوم طی ۶ ماه گذشته تا کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد کاهش یافت اما یک روز بعد مجددا به کانال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بازگشت و باعث شد نگاه‌ها دوباره به این بازار بازگردد.

 

به گزارش خبرگزاری ایسنا، انتظار می‌رود شاخص کل با توجه به در پیش بودن گزارش‌های فصل پاییز و گزارش‌های ماهانه دی ماه، رشد داشته باشد و در گام نخست می تواند تا حوالی یک میلیون و ۴۵۰ واحد برسد.

 

از نگاه برخی کارشناسان، ترامپ فقط یک هفته دیگر رئیس جمهور آمریکا خواهد بود و استرس بازار در مورد احتمال وقوع جنگ و تحریم‌ها کاهش خواهد یافت. همچنین با توجه به گزارش شرکت‌ها و روند صعودی قیمت‌های جهانی می‌توان به طور میان‌مدت و بلندمدت به رشد بازار خوشبین بود.

 

در مورد بازه زمانی کوتاه مدت هم باید گفت زمانی که یک فشار فروش ایجاد می‌شود، سهامداران به صف فروش و زمانی که جو خوبی ایجاد می‌شود به صف خرید می‌روند. از آنجایی که قیمت های جهانی و نرخ دلار نیمایی همچنان رو به رشد است و موضوع قیمت‌گذاری دستوری در بورس کالا منتفی شده است، به نظر اگر سهامداران روی سهم‌های بنیادی سرمایه‌گذاری کنند، نه تنها زیان نمی‌بینند بلکه در میان‌مدت می‌توانند سود خوبی هم کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات