تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 13:27
کد خبر : 4697

حملات مکرر به فائزه هاشمی/ سلیمی: احزاب ساکت نمانند

حملات مکرر به فائزه هاشمی/ سلیمی: احزاب ساکت نمانند

پس از اظهارات جنجالی فائزه هاشمی، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.   به گزارش ایران مامن، «علیرضا سلیمی» در تذکر  شفاهی خود در جلسه علنی امروز در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی گفت: برخی آرزو کردند که کاش ترامپ رای می آورد تا به ایران فشار

پس از اظهارات جنجالی فائزه هاشمی، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.

 

به گزارش ایران مامن، «علیرضا سلیمی» در تذکر  شفاهی خود در جلسه علنی امروز در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی گفت: برخی آرزو کردند که کاش ترامپ رای می آورد تا به ایران فشار بیشتری وارد می کرد اینها هویت واقعی خود را بر ملا کردند. برادران، اینها در سال ۸۸ به آمریکایی ها گفتند بیشتر به ایران فشار بیاورید.

 

نماینده محلات افزود: برخی احزابی که این خانم در آنها عضویت دارد چرا سکوت کردند؟ البته برادرش موضعی گرفت ولی احزاب چرا ساکت هستند؟

 

در راستای حملات به فائزه هاشمی، دیروز حسن شجاعی نماینده مجلس در توییتی خطاب به فائزه هاشمی نوشت: اگر حاج قاسم نبود کنیز داعش بودی.

فائزه هاشمی البته به حملات منتقدانش از جمله برادرش پاسخ داده و گفته کسانی خطرناکتر از ترامپ کشور را به سوی نابودی می‌برند. وی همچنین گفته محسن هاشمی حق دارد انتقاد کند چون نگران آینده خود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات