تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 17:32
کد خبر : 4710

بعد از یادداشت کیهان اتفاق افتاد؛ عذرخواهی بخاطر روایت غیردقیق

بعد از یادداشت کیهان اتفاق افتاد؛ عذرخواهی بخاطر روایت غیردقیق

حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح در مسجد جامع قلهک اظهار داشت: از روح بلند علامه مصباح، خانواده ایشان و مؤمنین که این سخنان موجب جسارت به آنان شد، با همه وجود عذرخواهی می‌کنم. اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را چنین چیزی بگویم، ثانیاً مطلب دقیق نبود.   امام جمعه موقت

حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح در مسجد جامع قلهک اظهار داشت: از روح بلند علامه مصباح، خانواده ایشان و مؤمنین که این سخنان موجب جسارت به آنان شد، با همه وجود عذرخواهی می‌کنم. اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را چنین چیزی بگویم، ثانیاً مطلب دقیق نبود.

 

امام جمعه موقت تهران چند روز پیش در شبکه قرآن گفته بود: آیت الله مصباح هنگام غسل چشمش را باز کرد، یک نگاه مهربانانه کرد و چشمانش را بست. …آیت‌الله مصباح از دو هفته قبل از فوت، دقیقا وقت وفاتش را اطلاع داده بود و جایگاهش را که یک باغ وسیعی است، به او نشان داده بودند.

 

«کیهان» در یادداشت روز ۲۳ دی‌ماه، سخنان حجت الاسلام صدیقی را جفایی ناخواسته درباره آیت‌الله مصباح دانست و نوشت: سخنان ایشان ضمن آنکه برای برخی از بدخواهان به سوژه و دستاویزی علیه حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی و ملامت آقای صدیقی تبدیل شده است، ارادتمندان آن فقیه وارسته و دوستداران جناب صدیقی را نیز به شدت آزرده‌خاطر کرده است.

 

اخبار مرتبط:

کشمکش بر سر غسال آیت الله مصباح

دردسرهای یک روایت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات