تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 17:06
کد خبر : 4726

برنامه برای دلار ۱۵ تومانی

برنامه برای دلار ۱۵ تومانی

حسن روحانی امروز و در حالی که کره‌ای‌ها دست خالی از مذاکره درباره سرنوشت نفتکششان، تهران را ترک کردند در جلسه هیات دولت گفت اگر منابع بلوکه شده آزاد شود، دلار تا ۱۵هزار تومان پایین می‌آید.   صرف‌نظر از اینکه آزادی منابع ارزی تا چه حد از طریق مذاکره یا تصویبFATF محتمل است، دولت بی‌میل

حسن روحانی امروز و در حالی که کره‌ای‌ها دست خالی از مذاکره درباره سرنوشت نفتکششان، تهران را ترک کردند در جلسه هیات دولت گفت اگر منابع بلوکه شده آزاد شود، دلار تا ۱۵هزار تومان پایین می‌آید.

 

صرف‌نظر از اینکه آزادی منابع ارزی تا چه حد از طریق مذاکره یا تصویبFATF محتمل است، دولت بی‌میل نیست در آستانه انتخابات۱۴۰۰، تکانی به بازار ارز بدهد.

 

کاهش نرخ ارز، رخدادی است که می‌تواند به واسطه کاهش قیمت اقلام مرتبط با معیشت مردم تاثیرات مثبتی را ایجاد کند اما این تغییر باعث زیان صادرکنندگان و طیف گسترده‌ای از بنگاه‌های اقتصادی شود.

 

به گزارش ایران مامن، در صورتی که نرخ ارز سقوط کند مسلما دولت سیزدهم با تبعات این رخداد دست به گریبان شده و نیاز به برنامه‌ای کارآمد برای کنترل این وضعیت وجود دارد.

 

از سوی دیگر، مجلس مصوب کرده نامزدها برنامه‌هایشان را به شورای نگهبان ارائه دهند. در صورت قانونی شدن این مصوبه جا دارد داوطلبان ریاست‌جمهوری از اکنون به‌جای تدوین شعارنامه به فکر برنامه‌ای موثر و کاربردی برای نرخ دلار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات