تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 14:43
کد خبر : 4791

قانون بقای امثال حداد عادل

قانون بقای امثال حداد عادل

غلامعلی حداد عادل پنجشنبه ۲۵ دیماه در سخنرانی خود به غرب و عهدشکنی اروپایی‌ها در برجام تاخت و در مورد انتخابات ۱۴۰۰ گفت “نظام سلطه” نمی‌خواهد که “ما” دولتی از جنس مجلس داشته باشیم.   این اظهارات حداد را می‌توان پیش‌درآمدی بر ورودش به رقابت‌های ۱۴۰۰ عنوان کرد؛ البته نه الزاما بعنوان نامزد بلکه در

غلامعلی حداد عادل پنجشنبه ۲۵ دیماه در سخنرانی خود به غرب و عهدشکنی اروپایی‌ها در برجام تاخت و در مورد انتخابات ۱۴۰۰ گفت “نظام سلطه” نمی‌خواهد که “ما” دولتی از جنس مجلس داشته باشیم.

 

این اظهارات حداد را می‌توان پیش‌درآمدی بر ورودش به رقابت‌های ۱۴۰۰ عنوان کرد؛ البته نه الزاما بعنوان نامزد بلکه در قامت پدر معنوی و تقریبا چیزی مثل نقش مرحوم هاشمی در انتخابات۹۲

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بعد از مناصبی چون ریاست مجلس، هر چند برای مدت‌های طولانی از متن به‌دور بوده اما هرگز در شمار رنگ‌باختگان سیاسی هم قرار نداشته است.

در باب چرایی بقای حداد عادل در دایره سیاست، بسیاری مولفه‌های خویشاوندی را پررنگ می‌دانند اما مساله این است که امثال حداد عادل، آیت الله جنتی، سعید جلیلی و … نان روراست‌بودنشان را می‌خورند و پرهیز از زیر و رو کشیدنِ سیاسی.

 

در فضای بندبازی‌های سیاسی، چهره‌های مزبور از ابتدا تا اکنون یک مشی مشخص را دنبال کرده و با پرهیز از شوآف‌های متداول، حامیانشان از کف تا راس جامعه سیاسی را به خود مطمئن ساخته‌ و جایگاهشان را تثبیت کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات