تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 23:34
کد خبر : 4829

سندروم والا رضا

سندروم والا رضا

قرارداد باشگاه نسبتا بحران‌زده پرسپولیس با نوه دختری «علی پروین» اسطوره قرمزها این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.   تصویر قرارداد «والارضا کبیر تکمیلی نژاد» در هیات فوتبال تهران نشان می‌دهد که او به عضویت تیم نوجوانان پرسپولیس درآمده و این در حالی است که استایل نوه پروین کمتر شباهتی به فوتبالیست‌ها نشان

قرارداد باشگاه نسبتا بحران‌زده پرسپولیس با نوه دختری «علی پروین» اسطوره قرمزها این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

 

تصویر قرارداد «والارضا کبیر تکمیلی نژاد» در هیات فوتبال تهران نشان می‌دهد که او به عضویت تیم نوجوانان پرسپولیس درآمده و این در حالی است که استایل نوه پروین کمتر شباهتی به فوتبالیست‌ها نشان می‌دهد، همچنان که مترجمی پدرش «آرش فرزین» داماد پروین در دوره «راینر زوبل» برای این مربی آلمانی سنخیتی با کار مترجم‌ها نداشت.

وقتی نگاهی به رقم ۱۳.۵ و ۸.۵ میلیون دلاری می‌اندازیم که به ترتیب پرسپولیس و استقلال فقط برای جریمه‌های فیفا طی ۱۰سال اخیر پرداخت کرده‌اند، شاید به پروین حق بدهیم که بخواهد یک هزارم این هزینه‌ها را به تیمی که برای آن زحمت کشیده و عرق ریخته تحمیل کند.

 

همین چند روز پیش بود که باز هم استقلال بخاطر مدافع بلغارستانی که فصل گذشته فقط سه بازی برای آبی‌ها انجام داد ۱۲۵هزار دلار جریمه شد تا یکی از زمینه‌های بروز سندروم والارضاها در فوتبال و در کل جامعه بازهم خودنمایی کند.

 

بیشتر بخوانید:

سلاطین فوتبال را چرا به دادگاه نمی‌کشید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات