تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 19:01
کد خبر : 4910

دولت بورس را با بودجه تاخت می‌زند؟

دولت بورس را با بودجه تاخت می‌زند؟

در روزی که دلار (۲۲۷۰۰ تومان) و اندکی طلا بالا رفت، شاخص کل بورس هم افزایش یافت ( یک میلیون و ۸۴۰هزار واحد)  تا باز به کانال کف سابق یعنی یک میلیون و ۲۰۰ نزدیک شود.   برخی ناظران می‌گویند بورس دیروز و امروز به دلیل افزایش تقاضا مثبت نشد چون ریسک خرید در فضایی

در روزی که دلار (۲۲۷۰۰ تومان) و اندکی طلا بالا رفت، شاخص کل بورس هم افزایش یافت ( یک میلیون و ۸۴۰هزار واحد)  تا باز به کانال کف سابق یعنی یک میلیون و ۲۰۰ نزدیک شود.

 

برخی ناظران می‌گویند بورس دیروز و امروز به دلیل افزایش تقاضا مثبت نشد چون ریسک خرید در فضایی مبهم بسیار بالا است بلکه به دلیل کاهش فشار فروش شاخص کل مثبت شد.

 

«محمد خبری‌زاده» کارشناس بازار سرمایه درباره روند بورس می‌گوید: روند بورس هفته بعد به جریان پول بستگی دارد و در حال حاضر تقاضا در بورس زیاد نیست و اگر در جریان معاملات هفته بعد جریان پول به بازار سهام تزریق نشود روند صعودی پایدار نخواهند ماند.

 

اما چه کسی قرار است این پول را تزریق کند؟ به گزارش ایران مامن، برخی می‌گویند دولت سمت‌وسوی بورس را در گروی بودجه ۱۴۰۰ قرار داده و حتی اگر مجلسی‌ها بتوانند رئیس مورد نظر خود را در صدر بازار سرمایه بنشانند، به دلیل فوریت‌های بورس دولت دست برتر را خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات