تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 12:42
کد خبر : 4990

وحشت کرونایی از جنوب و غصه‌خوری همه دنیا

وحشت کرونایی از جنوب و غصه‌خوری همه دنیا

سعید نمکی امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه در ستاد راهور ناجا اعلام کرد: منابع واکسن را تامین کرده ایم و در روزهای آینده اولین محموله واکسن های وارداتی را از منابع مورد اعتماد وارد کشور می‌کنیم و برای گروه های آسیب پذیر تزریق خواهد شد.   وزیر بهداشت با بیان اینکه نگران سفرهای آینده هستیم

سعید نمکی امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه در ستاد راهور ناجا اعلام کرد: منابع واکسن را تامین کرده ایم و در روزهای آینده اولین محموله واکسن های وارداتی را از منابع مورد اعتماد وارد کشور می‌کنیم و برای گروه های آسیب پذیر تزریق خواهد شد.

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه نگران سفرهای آینده هستیم افزود: یکی از دغدغه های اصلی، سفر به جنوب کشور است، وقتی ویروس به چرخش درآید خیلی خطرناک می شود انگلیسی‌ها دروغ می‌گفتند که ۷۰ درصد قدرت انتقال دارد، این ویروس هم بیماری‌زایی و مرگ‌زایی بسیار بالایی دارد، این فقط در اروپا نیست در هر اقلیمی می تواند اتفاق بیافتد حتی اگر همه راهها را کنترل کنیم.

 

نمکی گفت: تلفات کرونا در ایران روز گذشته به ۷۰ نفر رسیده در حالی که در انگلیس ۱۷۲۰ است و جای تاسف دارد، برای مرگ همه در دنیا غصه می خوریم حتی اگر خبیث ترین افراد آن کشورها سردار ما را ترور کنند برای مردمانشان غصه می‌خوریم.

 

به گفته نمکی برای واکسیناسیون گروه‌های پرخطر برنامه‌هایی داشتیم و رهبری منعی برای واکسیناسیون با واکسن خارجی مورد تایید قبل از تولید واکسن داخلی نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات