تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 15:04
کد خبر : 5166

مین‌هایی که ممکن است در بورس منفجر شود

مین‌هایی که ممکن است در بورس منفجر شود

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه با جهش غیرمنتظره ۳۹ هزار و ۴۷۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۷۶ واحد رسید.   با این حال، بورس این روزها تبدیل به بازاری پرریسک شده است. در پایان هفته گذشته بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال نقدینگی بخش

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه با جهش غیرمنتظره ۳۹ هزار و ۴۷۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۷۶ واحد رسید.

 

با این حال، بورس این روزها تبدیل به بازاری پرریسک شده است. در پایان هفته گذشته بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال نقدینگی بخش حقیقی‌ از بازار سرمایه خارج شد.

 

محتوای احتمالی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، مصوبات غیرقابل پیش‌بینی مجلس، ابهام در مذاکرات ایران و آمریکا و تداوم تحریم‌ها، نیاز حقوقی‌ها به منابع مالی در روزهای پایانی سال و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از جمله ریسک‌های پیش روی بازار است.

 

در مقابل، عقب نشینی وزارت صمت در خصوص قیمت‌گذاری دستوری فولاد، لغو موانع و محدودیت‌های صادراتی گندله، کنسانتره و سنگ آهن، افزایش قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها و احتمال افزایش نرخ سیمان در کنار گزارش عملکرد مناسب شرکت‌ها و کاهش نوسانات نرخ دلار محرک‌های کوچکی در بهبود معاملات بازار سرمایه طی هفته گذشته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات