تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 20:43
کد خبر : 5220

ابتلای دکتر میرزاده به کرونا

ابتلای دکتر میرزاده به کرونا

دکتر حمید میرزاده معاون اجرایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سازندگی، رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی و استاد دانشکده پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.   به گزارش ایران مامن، پزشک معالج وی ضمن تایید این خبر، از بستری بودن

دکتر حمید میرزاده معاون اجرایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سازندگی، رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی و استاد دانشکده پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

 

به گزارش ایران مامن، پزشک معالج وی ضمن تایید این خبر، از بستری بودن ایشان و فرزندشان در بخش مربوط به بیماران کرونایی خبر داده است.

 

دکتر میرزاده که در دولت شهید رجایی و در دوران دفاع مقدس هم سابقه معاونت اجرایی نخست وزیر را در کارنامه دارد، در سال ۱۳۸۶ با دعوت مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر این هیئت و با تصویب هیئت مؤسسه به عضویت هیئت امنای دانشگاه درآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات