تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 19:37
کد خبر : 5412

سومین برد متوالی سرخ‌ها با لباس مشکی

سومین برد متوالی سرخ‌ها با لباس مشکی

پرسپولیس تهران دوشنبه۲۱ بهمن در دیدار معوقه هفته نهم با تک گل سیدجلال حسینی برابر مس رفسنجان به برتری دست یافت و خود را به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر رساند. مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و به رتبه سوم رسید البته با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های استقلال

پرسپولیس تهران دوشنبه۲۱ بهمن در دیدار معوقه هفته نهم با تک گل سیدجلال حسینی برابر مس رفسنجان به برتری دست یافت و خود را به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر رساند.

مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و به رتبه سوم رسید البته با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های استقلال و سپاهان که با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در رتبه‌های اول و دومند.

 

در نیمه اول، یحیی، مهدی عبدی را روی نیمکت نشاند و امیری نقش مهاجم هدف را بازی کرد. رادوشویچ هم جای حامد لک محروم را گرفته بود. سرخپوشان در این دیدار مالک توپ و میدان بودند و به مسی‌ها اجازه خودنمایی ندادند.

پرسپولیس در دیدار با مسی‌هایی که در دقیقه ۷۵ ده‌نفره شدند موقعیت‌های متعددی داشت که نتوانست گل کند. با این حال سرخ‌ها قدم مهمی را به سوی صدرنشینی نیم‌فصل برداشتند.

 

به گزارش ایران مامن، مس پس از این دیدار با ۱۹ امتیاز در مکان نهم جدول است و همچنان نساجی و ماشین‌سازی با ۹ و پنج امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی قرار دارند.

 

گزارش از پوریا ابراهیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات