تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 20:07
کد خبر : 5417

نصاب ماهواره در منزل هاشمی و بدبینی رهبری به برخی کارگزارانی ها

نصاب ماهواره در منزل هاشمی و بدبینی رهبری به برخی کارگزارانی ها

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۷۶ اخوى محمد معاون اجرایی رئیس ‏جمهور آمد. گزارش مذاکراتش با رهبرى را داد که در مورد ثبت رسمى حزب کارگزاران سئوالى‏ کرده و ایشان گفته‌اند مخالفتى با آن ندارند، ولى گفته‌اند که بعضى از آنها به ولایت ‏فقیه عقیده‌اى ندارند و در مقابل انتقاد از برنامه‌هاى صداوسیما، گفته‌اند که نظرش را

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۷۶

اخوى محمد معاون اجرایی رئیس ‏جمهور آمد. گزارش مذاکراتش با رهبرى را داد که در مورد ثبت رسمى حزب کارگزاران سئوالى‏ کرده و ایشان گفته‌اند مخالفتى با آن ندارند، ولى گفته‌اند که بعضى از آنها به ولایت ‏فقیه عقیده‌اى ندارند و در مقابل انتقاد از برنامه‌هاى صداوسیما، گفته‌اند که نظرش را بنویسد.

آیت‌الله خامنه‌اى هم در ملاقات پریشب با من گفتند که محمد از گذشته سیاسى‌تر شده و در مذاکراتش، به ظرایف سیاسى توجه داشته است.

متخصص ماهواره آمده بود، براى اصلاح کانال‌ها و گرفتن کانال شبکه جام جم ایران که براى خارج پخش مى‌شود. مقدارى وقت صرف این شد.

محسن گفت آقاى مهدی کروبى، با اظهار ناراحتى از رفتار مأموران با متهمان شهردارى، از من خواسته آنها را به حضور بپذیرم و اظهارات آنها را بشنوم که براى این بى قانونى‌ها و بدرفتارى‌ها فکرى بکنیم. امروز برف فراوان در تهران و بسیارى از نقاط دیگر کشور باریده است.

منبع: خاطرات هاشمی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات