تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 12:47
کد خبر : 5455

«اغتشاش علیه نظام»؛ هشدار پیرامونی‌های روحانی

«اغتشاش علیه نظام»؛ هشدار پیرامونی‌های روحانی

در روزی که حسن روحانی کوشید از آخرین ۲۲ بهمن دوران ریاست جمهوری برای دفاع از خود و کارنامه‌اش بیشترین استفاده را ببرد از زوایای مختلف مورد هجوم قرار گرفت.   از موتورسواران اصفهانی که در جواب شعار «مرگ بر آمریکا»، شعار «مرگ بر روحانی» سرمی‌دادند تا هواداران احمدی‌نژاد که با تجمع مقابل خانه‌اش در

در روزی که حسن روحانی کوشید از آخرین ۲۲ بهمن دوران ریاست جمهوری برای دفاع از خود و کارنامه‌اش بیشترین استفاده را ببرد از زوایای مختلف مورد هجوم قرار گرفت.

 

از موتورسواران اصفهانی که در جواب شعار «مرگ بر آمریکا»، شعار «مرگ بر روحانی» سرمی‌دادند تا هواداران احمدی‌نژاد که با تجمع مقابل خانه‌اش در نارمک خواستند آن‌ها را از «ظلم» روحانی نجات دهد.

 

به گزارش ایران مامن، یکی از اولین واکنش‌ها را وزیر ارشاد روحانی داشت که ضمن اشاره به دستور رهبری برای حفظ حرمت و پرهیز از بدزبانی‌ها توئیت کرد “ستاد امر بمعروف آن شهرستان که در دوچرخه‌سواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمی‌خواهد اعلام موضع کند؟”

 

در ادامه هم «حسام الدین‌ آشنا» مشاور روحانی با یادآوری اعتراضات دی‌ماه۹۶ که از مشهد علیه دولت شروع شد هشدار داد راه‌اندازی جریانات خودجوش! و شعارهای سازمان یافته ضدروحانی به‌سرعت به اغتشاش علیه نظام منجر می‌شود.

 

«عباس آخوندی» وزیر مسکن و شهرسازی دولت اول روحانی هم گفته اگر خلیفه کشی باب شود این راه را پایانی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات